Кабінет Міністрів України ухвалив Концепцію розвитку природничо-математичної освіти (STEM-освіти), реалізація якої передбачена до 2027 року.

Навчальні методики та навчальні програми STEM-освіти, за задумом МОН України, будуть спрямовані на формування компетентностей, актуальних на ринку праці. Зокрема, це критичне, інженерне й алгоритмічне мислення, навички оброблення інформації й аналізу даних, розвиток цифрової грамотності, креативних якостей та інноваційності й навичок комунікації.

У Міністерстві освіти також зазначили, що STEM-освіта може реалізуватися через усі види освіти:  формальну, неформальну, інформальну (на онлайн-платформах, у STEM-центрах/лабораторіях, за допомогою екскурсій, турнірів, конкурсів, фестивалів, практикумів тощо).

Як відомо, система STEM-освіти базується на трансдисциплінарному підході до навчання, практичному застосуванні наукових, математичних, технічних та інженерних знань для розв’язання практичних проблем та їхнього використання у професійній діяльності.
Саме на такому підході побудований наш проєкт "Я досліджую світ".

Принципи проєкту:

Зауважимо, що на сьогодні в Україні успішно впроваджується біля десятка різноманітних експериментів, але в жодному з них немає сучасної реалізації нового навчального предмета «Я досліджую світ». А саме цей предмет є основою для успішного вивчення у старшій школі таких навчальних дисциплін, як фізика, біологія, географія, математика, які складають основу STEM-підходів в освіті. Тож наш проєкт є одним із перших в Україні, що впроваджує ці принципи у початковій ланці освіти вже сьогодні.
Щоб дізнатися про проєкт детально та долучитися до проєкту, перейдіть за посиланням "Я дослідник 2.0".