Шановні колеги!

Раніше ми повідомляли, що на проекті "Якість освіти" активізовано послугу адресної розсилки. Проте ми отримуємо повідомлення від учителів, що наші листи надходять не до всіх читачів. 

Звертаємо вашу увагу, що авторські матеріали розсилаються тільки зареєстрованим користувачам проекту. Якщо ви з якоїсь причини ще не зареєструвалися, зробіть це зараз — на нашому сайті дуже проста і доступна форма реєстрації.

Також також обов′язково перевірте налаштування ваших електронних поштових скриньок — можливо, наші листи потрапляють до папки "Спам" на вашому поштовому сервері.

Як визначити, чи потрапив лист до спаму?

Поштовий сервер забезпечений алгоритмами для визначення приналежності листа до даної категорії. Іноді цей статус призначається листу помилково. Саме тому ці листи не видаляються з поштового сервера, а просто зберігаються в іншій папці. Якщо лист знайдено, його необхідно позначити як "не спам", щоб в майбутньому листи від цього адресата не потрапляли в дану категорію. Нижче наведені приклади, як це можна зробити на найбільш популярних поштових серверах.

     gmail.com

                

    ukr.net 

                 

     mail.ru

                

Ми надсилаємо вам тільки нові, актуальні авторські матеріали з вашого предмету або новини нашого проекту, що можуть бути корисними у роботі кожного педагога.