Коли освіта і технології зливаються — добре.

Коли це збільшує ефективність здобуття знань — ще краще.

 

                                       

 

Минулого разу ми з вами разом дізналися, що таке доповнена реальність або AR. Якщо пропустили або забули, можна прочитати про це тут. Видавничий дім «Освіта» — перше в Україні видавництво навчальної літератури, яке створило для школи підручники та навчально-методичні додатки до них з доповненою реальністю.

Це підручник інтегрованого курсу «Я досліджую світ» для 1 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах). Автори: Коршунова О.В., Гущина Н.І. (2018)

Універсальний дидактичний матеріал до курсу «Я досліджую світ» для 1 кл. Автори: Коршунова О.В., Гущина Н.І.

Наразі готуються до публікації два підручники «Я досліджую світ» для 2 класу, розраховані на навчання за програмою О.Я. Савченко (Автори: Коршунова О.В., Гущина Н.І.) та за програмою Р.Б. Шияна (Автори: М.С.Вашуленко, В.Г.Бевз, Т.П.Єресько, О.Г.Трофімова), а також підручник для 6 класу закладів загальної середньої освіти «Всесвітня історія. Історія України (інтегрований курс)» (Автори: О.В. Дудар, Гук О.І.) .

Зверніть увагу на ці навчальні книжки: із застосуванням технології доповненої реальності вони дають такі можливості для організації навчального процесу, про які зовсім недавно вчитель міг тільки мріяти. Для того, щоб зробити свій урок сучасним та наочним, педагогу не потрібно мати безліч допоміжних навчальних приладів, які застарівають скоріше, ніж ми встигаємо їх придбати. Тепер все це «приладдя» може легко поміститися на сторінках наших підручників. Адже технологія доповненої реальності, яка в них використовується — це оптимальний інструмент для того, щоб вивчити, дослідити об’єкт, який з певних причин неможливо побачити й дослідити у реальному житті.

Доповнена реальність дозволяє відтворити деталізацію навіть найскладніших процесів, невидимих людському оку, аж до розпаду ядра атома або хімічних реакцій. Також можна збільшити рівень деталізації та побачити рух електронів або відтворити механічну модель, наприклад, розвитку клітини людського організму на різних етапах. А можна просто навести камеру смартфона на сторінки підручника й отримати кольорову 3D-модель битви при Берестечку, історичні зведення, важливі факти. Ефективність такого формату навчання доведена давно: людина набагато швидше сприймає і краще запам’ятовує візуальні образи.

 

                                       

 

Скажіть, чи не мріяли ви, вивчаючи будову Всесвіту, не просто уявити, а побачити, як «працює» Сонячна система? Завдяки доповненій реальності це стало доступним. Учень може сам, у буквальному сенсі — власними руками — пообертати Землю навколо Сонця та своєї осі за допомогою лише смартфона або планшета, на яких встановлений спеціальний застосунок. До речі, такий застосунок спеціально розроблений нашим видавництвом для освітян, і ми обов’язково розповімо про нього окремо.

 

    

 

Це ілюстративне відео демонструє, як за допомогою доповненої реальності можна розширити можливості навчання таким предметам зі шкільної програми як фізика, хімія, астрономія, біологія, геометрія, географія та ін.

А ми у наступному нашому матеріалі щодо AR докладно розповімо про новинки навчальної літератури від ВД «Освіта» й продемонструємо, як технологія доповненої реальності працює на практиці у наших книжках.

 

Слідкуйте за нашими новинами і ви завжди будете в курсі останніх подій та освітніх трендів!