Шановні колеги!

Ми підготували для вас серію статей про когнітивні спотворення в освіті — своєрідні логічні пастки, помилки в мисленні, які ми робимо автоматично, з вини вкорінених стереотипів і переконань, через помилкові припущення, з причини порушення аналітичних функцій. Вони заважають як нам, так і нашим учням.

У певних ситуаціях ми схильні діяти за ірраціональним шаблонами, навіть коли нам здається, що ми виходимо зі здорового глузду. Результатами таких логічних помилок стають неточні судження, нелогічна поведінка і ірраціональні вчинки.

В деяких випадках когнітивні спотворення є дисфункціональними. Тобто заважають адекватному взаєморозумінню, оцінці себе та оточуючих, засвоєнню інформації, і, в кінцевому рахунку, знижують якість життя.

На наступному тижні «Якість освіти» познайомить вас з найбільш поширеними пастками, які позбавляють педагогів об'єктивності: ми зібрали приклади автоматичних думок, що ставлять палиці в колеса під час навчання, виховання та самоосвіти.

Можливо, наші матеріали допоможуть вам в майбутньому не потрапити у пастку стереотипів.

Отже слідкуйте за новинами нашого проекту!