Web sten school 2020
не дізнаєшся — не спробуєш, не спробуєш — не дізнаєшся
зареєструйся - ознайомся із матеріалами - знайди класну ідею - впроваджуй
ШАНОВНІ УЧАСНИКИ «WEB-STEM-ШКОЛИ – 2020»!
Якщо ви ще не зареєстровані, просимо вас зареєструватися на сесію через Google-форму на цій сторінці (натисніть «Зареєструватися»). Будьте уважними під час заповнення форми: cаме ці дані буде внесено у ваш електронний сертифікат учасника.
До початку сесії у програму можуть бути внесені несуттєві зміни.
 

Програма зимової сесії
«STEM-ШКОЛА – 2020»

Вітальне слово
Кириченко Микола Олексійович Кириченко Микола Олексійович
ректор, член-кореспондент Академії наук вищої освіти України, д. філос. н., доцент, професор кафедри державної служби та менеджменту освіти ДВНЗ «Університет менеджменту освіти»
Відкриття зимової сесії «STEM-ШКОЛА – 2020»
4 лютого 2020 року
Василашко Ірина Павлівна Василашко Ірина Павлівна
завідувач сектору інноваційних форм та методів діяльності педагогічних працівників відділу STEM-освіти ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» м. Києва, автор підручників, навчальних посібників
STEM-освіта – освітній бренд

Коло питань:
  • STEM-школа – ресурс для самоосвіти педагога
  • складові STEM-освіти
  • умови для розвитку STEM-освіти в закладі освіти
Лимонова Наталія Борисівна Лимонова Наталія Борисівна
МВА, засновник ГО «Цифрове майбутнє освіти» м. Києва, платформи «Глобальна Інноваційна Онлайн Школа GIOS»
Впровадження STEM та змішаного навчання за допомогою сучасного інструменту – онлайн-платформи

Коло питань:
  • освітні тренди: змішане навчання та перевернутий клас
  • де брати контент для навчання із задоволенням
  • використання сучасного інструменту – онлайн-платформи GIOS
Приватний заклад загальної середньої освіти І ступеня «Академія сучасної освіти» з поглибленим вивченням іноземних мов м. Києва

Сізоненко Катерина Володимирівна Сізоненко Катерина Володимирівна
заступник директора з навчально-виховної роботи

Корнієнко Анатолій Анатолійович Корнієнко Анатолій Анатолійович
учитель інформатики, керівник гуртків
Авторські програми від задуму до реалізації

Коло питань:
  • як розробити авторську програму «Раннє програмування»
  • STEAM-підходи в початковій школі
  • успішні кейси впровадження STEAM: «Інформатика», «Раннє програмування», «Робототехніка», «3D-моделювання»
Рукіна Єлизавета Олегівна Рукіна Єлизавета Олегівна
учитель біології та природознавства ПП «ПЗНЗ гімназія «Престиж» Шевченківського району м. Києва
Формування soft skills через проєктну діяльність та інтеграцію предметів

Коло питань:
  • формування soft skills у сучасній школі
  • інтегровані уроки як складова STREAM-освіти
  • роль проєктної діяльності у формуванні креативності, емоційного інтелекту та інших soft skills
Лізунова Олена Костянтинівна Лізунова Олена Костянтинівна
учитель польської мови ліцею «Престиж» м. Києва
Реалізація STEM-підходів на уроках польської мови

Коло питань:
  • STEAM-освіта як новий підхід до викладання іноземної мови
  • елементи математики на уроках польської мови
  • лайфхаки для розробки завдань
Дяк Наталія Миколаївна Дяк Наталія Миколаївна
вихователь закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №50 «Світлофорчик» Черкаської міської ради
Виховання дослідників

Коло питань:
  • STREAM-підходи для розвитку здібностей дошкільнят
  • освітній процес на засадах інтеграції
  • форми діяльності, які мотивують, розвивають, дарують радість пізнання світу
НВО «СЗНЗ І ст. «Гармонія» – гімназія ім. Т. Шевченка – ЦПВ «Контакт», м. Кропивницький Кіровоградської області

Закладна Анжела Леонідівна Закладна Анжела Леонідівна
учитель історії та географії



Холіна Яна Леонідівна Холіна Яна Леонідівна
учитель біології та географії
STEM-уроки, які мотивують пізнавати світ

Коло питань:
  • бінарні STEM-уроки – віртуальні екскурсії на уроках
  • захоплююче навчання з гаджетами (3D-окуляри, Oculus, смарт-дошка, планшети, телефони та програмне забезпечення «Mozaik»)
Євтушенко Алла Володимирівна Євтушенко Алла Володимирівна
учитель географії ліцею «Наукова зміна» Дарницького району м. Києва
Реалізація STEM-освіти через проєктну діяльність на уроках географії

Коло питань:
  • практична спрямованість уроків географії
  • як створити якісний STEM-урок
ВНЗ Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут»

Петров Сергій Олександрович Петров Сергій Олександрович
к.т.н., доцент кафедри органічного синтезу і нанотехнологій, співзасновник та координатор науково-популярних освітніх STEM-проєктів

Радогуз Сергій Анатолійович Радогуз Сергій Анатолійович
к.і.н., начальник методичного відділу; доцент кафедри українознавства, культурології та історії науки
Міждисциплінарний підхід у викладанні природничих дисциплін на прикладі освітнього проєкту «По слідах CHORNOBYL»

Коло питань:
  • актуальність освітнього проєкту «По слідах CHORNOBYL»
  • популяризація інженерно-технічних та природничо-математичних спеціальностей
  • підготовка нового покоління до викликів майбутнього
5 лютого 2020 року
Навчально-презентаційні матеріали інноваційного освітнього проєкту
«Я – дослідник»
Коршунова Ольга Вікторівна Коршунова Ольга Вікторівна
методист вищої категорії відділу SТЕM-освіти ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» м. Києва, автор навчальних посібників
Інформатика з micro:bit. Реалізація інваріантного курсу інформатики із STEM-підходами

Коло питань:
  • активні методи навчання
  • STEM-проєкти – місце в навчальному процесі, зміст, реалізація
Гущина Наталія Іванівна Гущина Наталія Іванівна
к.п.н., доцент кафедри відкритих освітніх систем та ІКТ ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» м. Києва, автор навчальних посібників
Я – дослідник 2.0: початкова школа

Коло питань:
  • як освіта відповідає викликам цифрової доби: чого і як вчити сучасних дітей
  • особливості підходів до викладання інтегрованого курсу «Я досліджую світ» в початкових класах за авторською системою «Я – дослідник 2.0»
  • яким може бути STEM-урок в 1класі
Бойченко Артем Михайлович Бойченко Артем Михайлович
учитель фізики та інформатики, автор підручників із фізики
SТЕМ-лабораторія на основі micro:bit – сучасний інструмент в руках учителя фізики

Коло питань:
  • дослідницькі проєкти на уроках фізики
Марченко Володимир Леонідович Марченко Володимир Леонідович
радіофізик, інженер-дослідник, спеціаліст з розробки та впровадження інформаційних та STEM-технологій ТОВ «Видавничий дім «Освіта»
Мейкерство як дієвий інструмент для формування soft skills молоді

Коло питань:
  • мейкерство як джерело формування творчої особистості
  • мікрокомп′ютер micro:bit як основа мейкерських проєктів
  • перші кроки до робототехніки: просто+доступно = корисно
Васильєва Дарина Володимирівна Васильєва Дарина Володимирівна
к.п.н., старший науковий співробітник відділу математичної та інформатичної освіти Інституту педагогіки НАПН України, учитель математики ліцею «Престиж» м. Києва
Розвиток логічного мислення учнів як складова STEM-освіти

Коло питань:
  • моделі STEM-освіти
  • розвиток STEM у сучасних реаліях
  • впровадження елементів STEM-освіти на уроках математики
6 лютого 2020 року
Навчально-презентаційні матеріали від журналу «Колосок»
Біда Дарія Дмитрівна Біда Дарія Дмитрівна
к.п.н., заслужений учитель України, доцент кафедри педагогіки КЗ Львівської обласної ради «Львівський ОІППО», головний редактор журналу «Колосок»
STEMимо з «КОЛОСКОМ»: проєкти і навички ХХІ століття

Коло питань:
  • як залучити дітей до проєкту
  • навички ХХІ століття
  • конструктор освітнього проєкту
Мамзенко Наталія Олександрівна Мамзенко Наталія Олександрівна
викладач географії, біології та економіки Центральноукраїнського вищого професійного училища ім. М. Федоровського
Онлайн-сервіси в роботі над STEM-проєктами

Коло питань:
  • онлайн-інструменти в роботі над STEM- проєктами: Google Карти, комікси, інтелект-карти
  • доступні, цікаві засоби візуалізації результатів проєкту
Боярських Ганна Павлівна Боярських Ганна Павлівна
учитель хімії і природознавства КЗ «Тернівська загальноосвітня школа І–ІІІ ступенів №6 Тернівської міської ради Дніпропетровської області»
STEMимо з «КОЛОСКОМ»: хендмей

Коло питань:
  • STEM-проєкти на уроках хімії та в позаурочний час
  • екологічна складова STEM-проєктів із хімії
  • конструювання навчальних моделей за допомогою 3D-ручок
Возна Ольга Іванівна Возна Ольга Іванівна
директор, учитель фізики, астрономії, природознавства Луківського НВК «Середня загальноосвітня школа І–ІІІ ст. – ДНЗ» Самбірського району Львівської області
Проєкт «Твоє сузір′я Зодіаку – Змієносець»

Коло питань:
  • через астрономію – до STEM-освіти
  • елементи STEM-освіти в навчальних проєктах
  • формування навичок ХХІ століття у проєкті «Твоє сузір′я Зодіаку – Змієносець»
Волторніст Надія Миколаївна Волторніст Надія Миколаївна
учитель початкових класів Лохвицької гімназії №1 Лохвицької міської ради Полтавської області
STEMимо з «КОЛОСКОМ»: проєкти і навички ХХІ століття

Коло питань:
  • успішні практики впровадження STEM-освіти в початковій школі на прикладі інтегрованого проєкту «Кусає, а зубів не має»
  • реалізація STEM-освіти через проєктну діяльність: з досвіду роботи
  • лайфхаки для проведення STEM-уроків
Чигиринський заклад загальної середньої освіти І–ІІІ ст. № 1 ім. Б. Хмельницького Чигиринської міської ради Черкаської області

Попович Таїсія Іванівна Попович Таїсія Іванівна
учитель фізики і математики



Боровиченко Наталія Аврамівна Боровиченко Наталія Аврамівна
учитель трудового навчання, технологій та креслення
Успішні практики впровадження STEM-освіти

Коло питань:
  • STEM-середовище, яке сприяє розвитку творчої особистості
  • реалізація STEM-освіти через проєктну діяльність
  • STEM-проєкт «Створення фотозони на випускний вечір»
Коваль Людмила Іванівна Коваль Людмила Іванівна
учитель математики Комишанської загальноосвітньої школи І–ІІІ ст. №26 Херсонської міської ради
Інтеграція як провідний підхід STEM-освіти

Коло питань:
  • переваги STEM-освіти для навчання молоді
  • проєктна технологія: досвід, ідеї, можливості
  • нестандартні форми проведення STEM-уроків
Пахомова Ірина Миколаївна Пахомова Ірина Миколаївна
доцент кафедри фізики кристалів фізичного факультету Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна
STEM-освіта і технології доповненої реальності

Коло питань:
  • доповнена реальність
  • інтеграція сучасних методів та інструментів в освітній процес
  • практичні ідеї та авторські мобільні додатки з доповненою реальністю
Лукичова Наталя Сергіївна Лукичова Наталя Сергіївна
учитель математики та інформатики Раківського закладу повної загальної середньої освіти Шляхівської сільської ради Бериславського району Херсонської області
«Страшенно цікавий» STEM. Чи варто боятись?

Коло питань:
  • STEM-освіта у сільській школі: реалії та перспективи
  • як організувати STEM-активності для дітей
  • як зацікавити дітей/керівництво/батьків у STEM-предметах
НВК №1 «Загальноосвітня школа І–ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Васильківського району Київської області

Атаманенко Галина Овксентіївна Атаманенко Галина Овксентіївна
учитель біології, старший вчитель


Атамасенко Євгеній Михайлович Атамасенко Євгеній Михайлович
учитель хімії, методист


Розуменко Інна Миколаївна Розуменко Інна Миколаївна
учитель інформатики
Успішні практики STEM-навчання

Коло питань:
  • STEM-урок у форматі екскурсії
  • STEM-екскурсія «Ґрунтознавство»
  • інтеграція предметів природничого циклу
  • інформатика в польових умовах
7 лютого 2020 року
Проєкт "STEM-освіта на Дніпрі" Керівник: Бутурліна Оксана Василівна
Бутурліна Оксана Василівна Бутурліна Оксана Василівна
к.ф.н., завідувач кафедри управління інформаційно-освітніми проєктами КЗВО «Дніпровська академія неперервної освіти» Дніпропетровської обласної ради

Мізиченко Тетяна Михайлівна Мізиченко Тетяна Михайлівна
директор КПЗО «Станція юних техніків» Дніпровської міської ради, автор посібників до програми «STEM-ЛАБ»

КЗ «Спеціалізована школа № 67 еколого-економічного профілю» Дніпровської міської ради

Артем′єва Оксана Євгенівна Артем′єва Оксана Євгенівна
учитель хімії, учитель-методист, співавтор програми «STEM-ЛАБ», автор посібників

Сергієнко Світлана Вікторівна Сергієнко Світлана Вікторівна
учитель математики, учитель-методист, автор посібників до програми «STEM-ЛАБ»

Філіпчук Оксана Вікторівна Філіпчук Оксана Вікторівна
учитель фізики, старший учитель, автор посібників до програми «STEM-ЛАБ»
STEM освіта в дії: від ідеї до втілення

Коло питань:
  • інноваційні програми в системі STEM-освіти
  • STEM-учитель як авангард сучасної освіти
  • фрагменти занять курсу STEM- ЛАБ від авторів проекту
Мороз Олена Валеріївна Мороз Олена Валеріївна
завідувач відділу інформаційних технологій, викладач інформаційних технологій та програмування КПНЗ «Дніпропетровський обласний центр науково-технічної творчості та інформаційних технологій учнівської молоді»
Подорож до STEM-містечка комп’ютерної країни

Коло питань:
  • нові інноваційні технології під час вивчення інформатики
  • інтегровані STEM-заняття, що сприяють формуванню в учнів цілісного системного світогляду
  • компетентнісні задачі з інформатики
Пасько Анатолій Іванович Пасько Анатолій Іванович
учитель інформатики КЗО Дніпровської міської ради «Дніпровський ліцей інформаційних технологій при ДНУ»
Використання додатків Office 365 на уроках Web-програмування

Коло питань:
  • STEM-освіта: готуємо творчого спеціаліста
  • STEM-освіта: поєднання інтересів учня і сучасних інформаційних можливостей навчання
Короп Наталія Іванівна Короп Наталія Іванівна
завідувач відділу, керівник гуртка-методист КЗПО Центр дитячої та юнацької творчості Жовтоводської міської ради Дніпропетровської області
Робототехніка як перспективний напрям розвитку науково-технічної площини закладу позашкільної освіти

Коло питань:
  • кроки розвитку STEM у галузі позашкільної освіти
  • робототехніка – один із напрямів розвитку науково-технічної творчості
  • професійне самовизначення вихованців через гурткову діяльність робототехніки
Євдокимова Надія Володимирівна Євдокимова Надія Володимирівна
заступник директора з навчально-виховної роботи, учитель інформатики, математики Криворізької загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів №72 Криворізької міської ради Дніпропетровської області
Упровадження проєктної форми роботи в освітню діяльність як чинник підвищення якості STEM-освіти

Коло питань:
  • проєктна діяльність: досвід реалізації
  • STEM-екскурсії
  • впровадження сучасних STEM-технологій у співпраці з батьками та громадськістю
Дядюшкіна Ірина Олександрівна Дядюшкіна Ірина Олександрівна
учитель біології, керівник кафедри природничих дисциплін КЗО «Гімназія №3» Дніпровської міської ради
Реалізація довгострокових індивідуальних STEM-проєктів на уроках природничих дисциплін

Коло питань:
  • проєктна діяльність на уроках біології
  • мініпроєкти із природничих дисциплін
  • проєкт «Вода – колиска життя»
STEM-освіта Запорізької області Керівник: Іванов Сергій Аркадійович
Іванов Сергій Аркадійович Іванов Сергій Аркадійович
к.т.н., доцент кафедри інформатики та інформаційних технологій Запорізького ОІППО
Використання багатофункціональної плати Arduino на STEM-уроках

Коло питань:
  • авторський навчальний курс для учителів інформатики та предметів природничо-математичного циклу
  • практичні поради щодо створення навчальних Arduino-проєктів
Патрушева Ірина Анатоліївна Патрушева Ірина Анатоліївна
заступник директора з НВР, учитель інформатики Запорізького колегіуму «Елінт» Запорізької міської ради
Модель упровадження дослідницького методу в освітній процес Запорізького колегіуму «Елінт»

Коло питань:
  • модель розвитку STEM-освіти (управлінський аспект): реалізація проєкту всеукраїнського рівня «Я – дослідник»
  • навчання вчителів у рамках університету «Учитель ХХІ століття»
  • калейдоскоп активностей Запорізького колегіуму «Елінт»
Мазакова Олена Андріївна Мазакова Олена Андріївна
учитель української мови та літератури, заступник директора з НВР Запорізького колегіуму «Елінт» Запорізької міської ради
STEM на уроках української мови та літератури

Коло питань:
  • STEAM на уроках словесності
  • STEAM та STREAM як інновації на уроках
  • успішні вправи і методики
Гера Ольга Миколаївна Гера Ольга Миколаївна
учитель географії та інтегрованого курсу природничих наук Запорізького колегіуму «Елінт» Запорізької міської ради
Формування природничо-наукової компетентності старшокласників

Коло питань:
  • STEM-ресурси для викладання географії
  • STEM-проєкти, що формують життєві компетенції
  • створення ментальних карт
Запорізький колегіум «Елінт» Запорізької міської ради

Павлюк Людмила Анатоліївна Павлюк Людмила Анатоліївна
учитель української мови та літератури


Сафроненко Олена Львівна Сафроненко Олена Львівна
учитель зарубіжної літератури та російської мови


Діденко Наталія Вікторівна Діденко Наталія Вікторівна
учитель англійської мови
Використання мобільних технологій на уроках

Коло питань:
  • впровадження вебінструментів на уроках: переваги та недоліки
  • лайфхаки е-learning для уроків української мови та літератури
  • сучасний урок англійської мови
Макарова Оксана Петрівна Макарова Оксана Петрівна
учитель фізики та астрономії Запорізького колегіуму «Елінт» Запорізької міської ради
Змішане навчання на уроках фізики та астрономії

Коло питань:
  • технологія blended learning на уроках фізики та астрономії
  • сім моделей змішаного навчання
  • інструменти для організації змішаного навчання з використанням мобільних технологій
Моісеєва Ірина Валеріївна Моісеєва Ірина Валеріївна
учитель математики Запорізького колегіуму «Елінт» Запорізької міської ради
Формування дослідницьких навичок на уроках математики

Коло питань:
  • шляхи реалізація всеукраїнського інноваційного освітнього проєкту «Я – дослідник» на уроках математики
  • дослідники на уроках математики
  • краєзнавчі та екологічні мініпроєкти математичною мовою
STEM-освіта в Миколаївській області Керівник: Клименко Людмила Олександрівна

 

Клименко Людмила Олександрівна Клименко Людмила Олександрівна
к.п.н., завідувач кафедри теорії й методики природничо-математичної освіти та інформаційних технологій Миколаївського ОІППО, доцент
STEM- освіта: крок у майбутнє

Коло питань:
  • розвиток напрямів STEM: здобутки та перспективи
  • практико-орієнтовнє навчання педагогів на курсах підвищення кваліфікації
  • фестиваль «Моя STEM-ідея»
Патранюк Ірина Петрівна Патранюк Ірина Петрівна
учитель інформатики Южноукраїнської гімназії №1 Южноукраїнської міської ради Миколаївської області
Робототехніка – доступно та легко на звичайних уроках інформатики

Коло питань:
  • використання нових ресурсів на уроках інформатики
  • STEM та повсякденне дитяче життя
  • безпілотний автомобіль – захоплива технологія, яка привертає увагу та змушує замислитися над реалізацією
Хмельна Оксана Григорівна Хмельна Оксана Григорівна
заступник директора з інформаційних технологій та STREAM- освіти, учитель інформатики та математики Миколаївської загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів №57 ім. Т.Г. Шевченка Миколаївської міської ради
STREAM-фестиваль як перспективна форма інноваційної освіти та запорука розвитку конкурентоспроможної особистості учня в ХХІ столітті

Коло питань:
  • шкільний STREAM-фестиваль: примха чи потреба сучасного освітнього процесу?
  • формула успіху STREAM-освіти (STREAM = критичне мислення + глибокі наукові знання)
  • STREAM-лайфхаки від Миколаївської ЗОШ №57 ім. Т.Г. Шевченка
Нуцковський Іван Іванович Нуцковський Іван Іванович
учитель інформатики Миколаївської загальноосвітньої школи №19 Миколаївської міської ради
Робототехніка на звичайних уроках інформатики

Коло питань:
  • як можна використовувати робототехніку на уроках інформатики
  • чому саме Arduino?
  • труднощі робототехніки на уроках
Братошевська Світлана Вікторівна Братошевська Світлана Вікторівна
заступник директора з навчально-виховної роботи, учитель фізики та природознавства, учитель-методист Миколаївської загальноосвітньої школа І-ІІІ ступенів №29 Миколаївської міської ради Миколаївської області
Любимо те, що робимо

Коло питань:
  • про нескучні педради та (не) конференції від EdCamp
  • як щорічні наукові пікніки стали візитівкою нашого закладу освіти
  • подолання гендерних стереотипів та успішні практики створеного філіалу «Дівчата STEM»
  • як поєднати STEM з інклюзивним навчанням
8 лютого 2020 року
Навчально-презентаційні матеріали переможців Всеукраїнського конкурсу «Кращий STEM-урок»
Петрів Ірина Богданівна Петрів Ірина Богданівна
учитель біології та хімії КЗ «Соборненська загальноосвітня школа І–ІІ ступенів ім. Володимира Гарматія Байковецької сільської ради Тернопільської області», переможниця Всеукраїнського конкурсу «Кращий STEM-урок»
Проєктна діяльність як засіб реалізації STEM-освіти

Коло питань:
  • ефективне навчання та STEM-проєкт «Зорова сенсорна система людини»
  • гендерний чинник при виборі STEM-спеціальностей
  • створення навчальних моделей для STEM-уроку
Пахомов Юрій Дмитрович Пахомов Юрій Дмитрович
учитель хімії Івано-Франківської загальноосвітньої школа І–ІІІ ступенів №24 Івано-Франківської міської ради та академічного ліцею-інтернату Івано-Франківської обласної ради, переможець Всеукраїнського конкурсу «Кращий STEM-урок»
STEAM: лепбук у навчальному процесі

Коло питань:
  • STEM-майстерня інновацій
  • переваги та принципи створення лепбуків
  • використання лепбука з елементами доповненої реальності «Таємниці води»
Спеціалізована загальноосвітня школа І–ІІІ ступенів №3 ім. В.О. Нижниченка з поглибленим вивченням предметів суспільно-гуманітарного циклу Горішньоплавнівської міської ради Полтавської області, переможниці Всеукраїнського конкурсу «Кращий STEM-урок»

Найдьон Наталія Василівна Найдьон Наталія Василівна
учитель математики та інформатики


Безперстова Людмила Сергіївна Безперстова Людмила Сергіївна
учитель фізики та математики
Створення і дослідження системи стеження за Сонцем

Коло питань:
  • формування мотивації до вивчення предметів природничого циклу
  • STEM-урок «Створення і дослідження системи стеження за Сонцем»
  • зацікавлення молоді до здобуття вищої освіти за спеціальностями STEM-орієнтованих галузей
Бузько Вікторія Леонідівна Бузько Вікторія Леонідівна
учитель фізики КЗ «Навчально-виховне об′єднання №6 «Спеціалізована загальноосвітня школа I–III ступенів, центр естетичного виховання «Натхнення» Кіровоградської міської ради Кіровоградської області» кандидат педагогічних наук, переможниця Всеукраїнського конкурсу «Кращий STEM-урок»
Бінарні уроки як засіб реалізації STEM-освіти у навчанні фізики

Коло питань:
  • проєктна діяльність – основа реалізації STEM-навчання
  • ефективні форми організації STEM-навчання
  • інтеграція природничих наук та іноземної мови
Нагорнова Тетяна Юріївна Нагорнова Тетяна Юріївна
учитель математики КЗ «Запорізька спеціалізована школа-інтернат ІІ–ІІІ ступенів «Січовий колегіум», переможниця Всеукраїнського конкурсу «Кращий STEM-урок»
SТEAM-проєкт у школі: від ідеї до втілення

Коло питань:
  • як запровадити інноваційні STEM- освітні технології та як знайти доцільне співвідношення із традиційними методами
  • чи можна «оживити» трикутник?
  • що таке World clean up day і як це пов’язано зі STEM