Web sten school 2021
не дізнаєшся — не спробуєш, не спробуєш — не дізнаєшся
зареєструйся - ознайомся із матеріалами - знайди класну ідею - впроваджуй

Програма зимової сесії
«STEM-ШКОЛА - 2021»

2 лютого 2021 року Будуйте партнерські стосунки з кращими
Відкриття зимової сесії STEM-школи - 2021
Кириченко Микола Олексійович Кириченко Микола Олексійович
ректор, член-кореспондент Академії наук вищої освіти України, д. філос. н., доцент, професор кафедри державної служби та менеджменту освіти ДЗВО «Університет менеджменту освіти»
Вітальне слово до учасників зимової сесії STEM-школи - 2021
Навчально-презентаційні матеріали
Василашко Ірина Павлівна Василашко Ірина Павлівна
завідувачка сектору інноваційних форм та методів діяльності педагогічних працівників відділу STEM-освіти, ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» м. Києва, автор підручників, навчальних посібників
Розвиток професійної компетентності педагогів з питань STEM-освіти

Коло питань:
  • STEM-освіта як педагогічна інновація
  • STEM-школа – ресурс для самоосвіти педагогів
  • навчаємось та зростаємо разом
Шульга Олена Олексіївна Шульга Олена Олексіївна
координаторка всеукраїнського «Інженерного тижня», співзасновниця ГО «Про.Про.Лаб»
Інженерний тиждень: здобутки та перспективи

Коло питань:
  • досвід активного залучення до Інженерного тижня - 2021 учнів з особливими освітніми потребами
  • висновки та здобутки проєкта
  • плани подальших кроків щодо забезпечення всім учням рівного доступу до інженерної освіти
Табінська Олена Олександрівна Табінська Олена Олександрівна
директорка ТОВ «СТЕМ-КЛАС»



Елісєєв Антон Володимирович Елісєєв Антон Володимирович
учитель інформатики комунального закладу «Царичанська загальноосвітня школа І–ІІІ ступенів» Царичанської селищної ради
Освітня робототехніка: від шкільної парти до міжнародного співробітництва

Коло питань:
  • STEM-лабораторія – осередок інноваційного освітнього середовища НУШ
  • використання засобів освітньої робототехніки для навчання
  • досвід участі у міжнародних конкурсах з RoboRobo
Роєва Тетяна Григорівна Роєва Тетяна Григорівна
головний редактор Видавництва Країна Мрій - KM MEDIA
Керування формуванням та розвитком STEM-мислення в учнів на етапах початкової та середньої освіти засобами ЕОР «Мультимедійний контент "KM MEDIA ED Profi"»

Коло питань:
  • роль формування елементів STEM-мислення у розвитку когнітивних процесів учнів початкової школи
  • можливості мультимедійного контенту на етапах формування STEM-мислення учнів початкової школи
  • прийоми та методи, спрямовані на керування розвитком STEM-мислення учнів базової загальної середньої освіти
Пономарьова Анастасія Олегівна Пономарьова Анастасія Олегівна
учителька географії КЗ «Маріупольський НВК "Школа-ліцей інформаційних технологій" № 69 Маріупольської міської ради Донецької області», співзасновниця і координаторка Освітнього центру «Місто»
Наукова не школа: досвід створення

Коло питань:
  • що таке «Наукова не школа»
  • як популяризувати науку серед сучасних дітей
  • організація експериментів та занять
  • як організувати зворотний зв’язок
Додаткові матеріали до виступу Пономарьової А.О.:

переглянути
Аджимян Ольга Рафаілівна Аджимян Ольга Рафаілівна
учителька інформатики КЗ «Запорізька спеціалізована школа-інтернат ІІ–ІІІ ступенів «Січовий колегіум» Запорізької обласної ради
STEM-проєкт: від ідеї до втілення

Коло питань:
  • чому інженерні спеціальності не престижні
  • де золота середина між STEM-навчанням та традиційними методами
  • як на практиці реалізовувати інтегровані навчальні проєкти
Паращенко Олег Вікторович Паращенко Олег Вікторович
директор із продажу ТОВ «Інноваційні Освітні Рішення"


Зінюк Ірина Сергіївна Зінюк Ірина Сергіївна
методистка STEM-школи INVENTOR, авторка навчальних програм та посібників
Формування освітнього STEM-середовища з використанням LEGO технологій:

Коло питань:
  • можливості з компанією "Інноваційні Освітні Рішення"
  • майбутнє на ринку праці
  • як підготувати учнів до успішного дорослого життя
  • комплексний підхід для вивчення STEM навичок з Lego Education
  • чемпіонати з робототехніки
Сільвестрова Ірина Анатоліївна Сільвестрова Ірина Анатоліївна
директорка, вчителька математики Ліцею №142 м. Києва
Steam with families

Коло питань:
  • як свідомо обрати молоді професію
  • як знайти свій шлях у STEM-професіях
  • спільна робота «батьки – педагоги» в профорієнтації
3 лютого 2021 року Шукайте ідеї, надихайтеся досвідом новаторів
Навчально-презентаційні матеріали
Дядюшкіна Ірина Олександрівна Дядюшкіна Ірина Олександрівна
учителька біології КЗО «Гімназія № 3» Дніпровської міської ради
STEM’имо онлайн!

Коло питань:
  • лайфхаки, кейси щодо реалізації інтерактивних STREAM-заходів
  • особливості організації командної роботи та домашніх досліджень
Додаткові матеріали до виступу Дядюшкіної І.О.:

переглянути
КЗ «Покровський педколедж» Донецької області

Корнієнко Ліана Олександрівна Корнієнко Ліана Олександрівна
викладач природничих дисциплін, учитель-методист


Жмуренко Ольга Іванівна Жмуренко Ольга Іванівна
викладач математичних дисциплін



Уємова Наталія Юріївна Уємова Наталія Юріївна
викладач образотворчого мистецтва


Беспалий Андрій Олександрович Беспалий Андрій Олександрович
викладач інформаційних технологій
Від незвичайної хімії до STEАM-проєктів

Коло питань:
  • реалізація екологічного STEAM-проєкту
  • створення домашньої відеостудії
  • інтеграція принципів сталого розвитку в освітній процес
  • абсайклінг – вимога сучасності
  • застосування технологій моделювання та програмування при реалізації STEAM-проєкту
Додаткові матеріали до виступу спікерів КЗ «Покровський педколедж»:

переглянути
Волторніст Надія Миколаївна Волторніст Надія Миколаївна
вчителька початкових класів, Лохвицька гімназія №1 Лохвицької міської ради Полтавської області
STEM-освіта як освітній пазл НУШ

Коло питань:
  • STEAM-освіта з першого класу
  • STEAM-проєкт «Clever Foodies»
  • поради та настанови з досвіду реалізації STEAM-проєктів
Додаткові матеріали до виступу Волторніст Н.М.:

переглянути
Лізунова Олена Костянтинівна Лізунова Олена Костянтинівна
учителька польської мови ліцею «Престиж» м. Києва
Науковий STEM-проєкт учнів ліцею «Престиж»

Коло питань:
  • поєднання математики, фізики, хімії та мистецтва
  • креативність та технічні знання
Ліцей «Престиж» м. Києва

Науменко Алла Анатоліївна Науменко Алла Анатоліївна
учителька математики



Лізунова Олена Костянтинівна Лізунова Олена Костянтинівна
учителька польської мови
Математично-польський День числа Πі

Коло питань:
  • STEAM-орієнтований урок
  • елементи математики на уроках польської мови
  • День числа Пі
Додаткові матеріали до виступу спікерів ліцею "Престиж":

переглянути
Пахомов Юрій Дмитрович Пахомов Юрій Дмитрович
учитель хімії Ліцею № 24 Івано-Франківської міської ради та Івано-Франківського академічного ліцею-інтернату Івано-Франківської обласної ради
STEM-освіта, ґендер, руйнування стереотипів – новомодні поняття чи реалії сучасного життя

Коло питань:
  • ґендерно чутливий урок як крок до формування безпечного, комфортного та вільного від стереотипів середовища для кожного
  • STEM-уроки – освіта успішних людей.
  • доповнена реальність на уроках як новий засіб комунікації з учнями
Додаткові матеріали до виступу Пахомов Ю.Д.:

переглянути
Гофтарчук Яна Олегівна Гофтарчук Яна Олегівна
учителька біології, природознавства; керівник гуртка «Біологія людини засобами STEM-освіти», керівник РМО КЗ Очеретинський НВК: загальноосвітня школа І–ІІІ ступенів з поглибленим вивченням окремих предметів та курсів – ДНЗ (опорний навчальний заклад) Ясинуватського району Донецької області
Формування екологічної компетентності учнів через STEM-проєкти

Коло питань:
  • проєктна діяльність: від теорії до практики
  • STEM-артпроєкт «Через дитячу творчість до екологічного виховання»
  • від навчання до планування кар’єри
Додаткові матеріали до виступу Гофтарчук Я.О.:

переглянути
Білобров Оксана Борисівна Білобров Оксана Борисівна
учителька фізики і інформатики Кременчуцької гімназії №20 Кременчуцької міської ради Полтавської області
Зустріч з магічною наукою

Коло питань:
  • фізика, хімія, біологія, географія, математика – це не складні науки, а магічні
  • як змотивувати та зацікавити учнів до вивчення наук
  • експерименти, досліди, демонстрації можуть бути фокусами
Додаткові матеріали до виступу Білобров О.Б.:

переглянути
Лукичова Наталя Сергіївна Лукичова Наталя Сергіївна
учителька математики та інформатики Раківського закладу повної загальної середньої освіти Бериславського району Херсонської області
«Моделюємо» STEM

Коло питань:
  • перші кроки впровадження STEM в освітньому закладі сільської місцевості
  • створення умов для дослідників – STEM-простір
Прус Олеся Віталіївна Прус Олеся Віталіївна
директорка, вчителька української мови в початкових класах Хмельницького навчально-виховного комплексу №4
Можливості STEM-технологій щодо реалізації нового змісту освіти: методичні орієнтири та досвід роботи

Коло питань:
  • критичне мислення як важлива складова готовності здобувача до STEM-освіти
  • методи, що сприяють розвитку навиків дослідження, проєктування, презентації і програмування в оновленому освітньому просторі
  • технологія Лего у контексті сучасного змісту освіти
Додаткові матеріали до виступу Прус О.В.:

переглянути
 
4 лютого 2021 року Досліджуйте, творіть, працюйте та досягайте успіху
Навчально-презентаційні матеріали інноваційного освітнього проєкту
«Я – дослідник»
Засєкіна Тетяна Миколаївна Засєкіна Тетяна Миколаївна
заступник директора з науково-експериментальної роботи Інституту педагогіки НАПН України, к. пед. н., старший науковий співробітник
Перспективи розвитку STEM-освіти в контексті майбутньої реформи базової загальної середньої освіти 

Коло питань:
  • інтеграція як основа STEM-освіти
  • особливості побудови модельних навчальних програм
  • структура і зміст природничої освіти в основній школі
Коршунова Ольга Вікторівна Коршунова Ольга Вікторівна
науковий співробітник відділу SТЕM-освіти ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» м. Києва, автор навчальних посібників
STEM-технології у початковій школі

Коло питань:
  • дослідницький метод навчання
  • розвиток наукового мислення
  • авторський курс «Я досліджую світ»
Додаткові матеріали до виступу Коршунової О.В.:

переглянути
Гущина Наталія Іванівна Гущина Наталія Іванівна
старший викладач кафедри відкритих освітніх систем та ІКТ ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України, к. пед. н., автор навчальних посібників
Цифрова грамотність учителя

Коло питань:
  • розвиток цифрової компетентності вчителів початкових класів
  • доповнена реальність, інноваційний інструмент вчителя початкових класів
  • інтеграція цифрових технологій та технологій створення реальних об’єктів
Сокол Ірина Миколаївна Сокол Ірина Миколаївна
доцент, к.пед.н., кафедра інформатичної та технологічної освіти КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної освіти» ЗОР

Ченцов Олександр Миколайович Ченцов Олександр Миколайович
учитель інформатики Мелітопольської загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів №4 Мелітопольської міської ради Запорізької області
Micro:bit як сучасний інструмент навчання

Коло питань:
  • що таке micro:bit: технічні характеристики, можливості, додаткові пристрої
  • застосування Micro:bit на уроках інформатики
  • ідеї STEM-проєктів з використанням Micro:bit
  • презентація навчальної програми з робототехніки для 5–9 класів
Буковська Оксана Іванівна Буковська Оксана Іванівна
академічний директор ліцею «Греміум» м. Києва, к. пед. н., учитель методист математики, автор підручників, навчальних посібників
Сучасна школа – STEM-підхід та Сінгапур Math

Коло питань:
  • авторська методика Інтегральної спіралі
  • побудова Розумної школи
  • інтеграція STEM-STEAM-STREAM-підходу та Сінгапур Math
  • цілеспрямована робота школи з розвитку мислення
Білик Жанна Іванівна Білик Жанна Іванівна
к. б. н., старший науковий співробітник Національного центру Мала Академія Наук України, доцент кафедри медико-біологічних та валеологічних основ збереження життя і здоров′я Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова
Застосування STEM-підходу на уроках біології та основ здоров′я

Коло питань:
  • презентація роботи STEM-лабораторії manLab Національного центру Мала Академія Наук України
  • презентація сайту
  • аналіз етапів уроку біології та основ здоров′я з застосуванням STEM-підходу на прикладі методичних розробок, представлених на сайті
Навчально-презентаційні матеріали від журналу «Колосок»
Біда Дарія Дмитрівна Біда Дарія Дмитрівна
к. пед. н., заслужений учитель України, доцент кафедри педагогіки КЗ Львівської обласної ради «Львівський ОІППО», головний редактор журналу «Колосок»
Прогностика майбутнього вибору: яку професію обрати?

Коло питань:
  • діджиталізація та поява нових професій
  • зміни в освіті сьогодні і завтра
  • нові професії у різних галузях, що базуються на природничих науках
  • від STREAM до STEM: як формувати навички 21-го століття і готувати дітей до майбутнього вибору
Додаткові матеріали до виступу Біда Д.Д.:

переглянути
 
5 лютого 2021 року Розкрийте свій потенціал разом з практиками
Навчально-презентаційні матеріали регіональних STEM-шкіл
STEM-освіта на Дніпрі
Керівник: Бутурліна Оксана Василівна
к.філос.н., завідувачка кафедри управління інформаційно-освітніми проєктами КЗВО «Дніпровська академія неперервної освіти» Дніпропетровської обласної ради
Бутурліна Оксана Василівна Бутурліна Оксана Василівна
к.філос.н., завідувачка кафедри управління інформаційно-освітніми проєктами КЗВО «Дніпровська академія неперервної освіти» Дніпропетровської обласної ради
Від STEM-уроку до STEM-компетентностей

Коло питань:
  • що таке STEM-урок
  • хто такий STEM-учитель
  • STEM-компетентності: які та для чого
Бутурліна Оксана Василівна Бутурліна Оксана Василівна
к.філос.н., завідувач кафедри управління інформаційно-освітніми проєктами КЗВО «Дніпровська академія неперервної освіти» Дніпропетровської обласної ради
Луценко Олександр Олександрович Луценко Олександр Олександрович
директор «Міської станції юних техніків» ДМР

Сергєєв Віктор Володимирович Сергєєв Віктор Володимирович
д.е.н., Голова Федерації Організацій Роботодавців Дніпропетровщини (ФОРД), засновник проєкту «Мініфеномента - Україна»
Освітні дива проєкту «Мініфеномента»

Коло питань:
  • як знайти партнера
  • робити разом: що, як і навіщо
  • Мisnsphanomenta: STEM-освіта з присмаком м’яти
Усенко Людмила Вікторівна Усенко Людмила Вікторівна
заступник директора з навчально-виховної роботи Комунальний заклад «Навчально-виховний комплекс №1(середня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад) м. Покров Дніпропетровської області»
Розвиток дослідницьких навичок здобувачів освіти. Дослідницька локація «Морфологія слова»

Коло питань:
  • шляхи розвитку дослідницьких навичок здобувачів НУШ
  • «дослідницька локація»: що і як
  • дослідницька локація «Морфологія слова»
Крижановський Сергій Михайлович
Крижановський Сергій Михайлович
вчитель інформатики Верхньодніпровської загальноосвітньої школи №2
Цікава наука 4.0.

Коло питань:
  • як довести, що наука цікава
  • шляхи популяризації науки в контексті STEM
  • сучасні інструменти формування дослідницьких навичок школярів
Комунальний заклад «Навчально-виховний комплекс №1 (середня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад) м. Покров Дніпропетровської області»

Гаптельманова Марина Миколаївна Гаптельманова Марина Миколаївна
учителька математики


Бондарева Віта Анатоліївна Бондарева Віта Анатоліївна
учителька біології
3d моделювання на уроках природничо-математичного циклу

Коло питань:
  • STEM-підходи як засіб підвищення пізнавальної діяльності учнів на уроках природничо-математичного циклу
  • використання 3D моделювання на уроках математики
  • конструювання навчальних моделей за допомогою 3D ручки на уроках біології
Короп Наталія Іванівна Короп Наталія Іванівна
завідувачка відділу, керівник гуртка – методист, КЗПО «Центр дитячої та юнацької творчості» Жовтоводської міської ради
Особливості впровадження STEM-навчання в розрізі співпраці позашкільної та вищої освіти

Коло питань:
  • шляхи розвитку STEM у галузі позашкільної освіти
  • робототехніка, початково-технічне моделювання – вектори розвитку науково-технічної творчості
  • професійне самовизначення вихованців через співпрацю закладів позашкільної та вищої освіти
Додаткові матеріали до виступу Короп Н.І.:

переглянути
Криворізька загальноосвітня школа І–ІІІ ступенів №72 Криворізької міської ради Дніпропетровської області

Євдокимова Надія Володимирівна Євдокимова Надія Володимирівна
заступник директора з НВР


Мартовицька Тетяна Петрівна Мартовицька Тетяна Петрівна
учителька англійської мови
Екодизайн як форма проєктної діяльності та спосіб благоустрою шкільної території

Коло питань:
  • проєктна діяльність як засіб інтеграції знань із предметів природничо-математичного циклу та застосовування їх у повсякденному житті
  • впровадження сучасних STEM-технологій у співпраці батьків та громадськості
  • створення комфортного освітнього простору шляхом благоустрою шкільної території
Додаткові матеріали до виступу спікерів Криворізької загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів №72 :

переглянути
 
STEM-освіта Запорізької області
Керівник: Швець Юлій Олександрович
к. фіз-матем.н., завідувач кафедри інформатичної та технологічної освіти КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР
Швець Юлій Олександрович Швець Юлій Олександрович
к.ф-м.н., завідувач кафедри інформатичної та технологічної освіти


Фролов Дмитро Олександрович Фролов Дмитро Олександрович
старший викладач кафедри – викладач кафедри дидактики природничо-математичних дисциплін КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної освіти» ЗОР
Переваги використання цифрових лабораторій в освітньому процесі

Коло питань:
  • можливості цифрових технологій та їх роль у сучасному світі
  • різновиди цифрових вимірювальних комплексів для закладів освіти
  • демонстраційний приклад можливостей ЦВК в освітньому процесі
Додаткові матеріали до виступу спікерів Запорізького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти:

переглянути
Мазакова Олена Андріївна Мазакова Олена Андріївна
учителька української мови та літератури, заступник директора з навчально-виховної роботи Запорізького колегіуму «Елінт» Запорізької міської ради Запорізької області
STEM-освіта як основа розвитку критичного мислення, життєвих компетентностей на уроках української мови та літератури

Коло питань:
  • упровадження інновації: STEAM та STREAM
  • етапи проведення STEM-уроку
  • проєкти як одна з технологій STEM-освіти: від теорії до результату
Додаткові матеріали до виступу Мазакової О.А.:

переглянути
Савченко Ольга Борисівна Савченко Ольга Борисівна
учителька інформатики Запорізького колегіуму «Елінт» Запорізької міської ради Запорізької області
Партнерська взаємодія класного керівника зі здобувачами освіти 10-Б класу засобами цифрових технологій

Коло питань:
  • цифровізація освітнього середовища – вимоги часу
  • від візитівки до свідомого визначення професії
  • від цікавості до інфомедійної грамотності
Додаткові матеріали до виступу Савченко О.Б.:

переглянути
Запорізький колегіум «Елінт» Запорізької міської ради Запорізької області

Коваль Руслана Анатоліївна Коваль Руслана Анатоліївна
учителька математики



Закаблукова Світлана Олександрівна Закаблукова Світлана Олександрівна
учителька фізики


Кваша Людмила Володимирівна Кваша Людмила Володимирівна
учителька зарубіжної літератури та російської мови
Упровадження STEM-освіти: з досвіду роботи

Коло питань:
  • шляхи реалізація всеукраїнського інноваційного освітнього проєкту «Я – дослідник»
  • STEM-проєкти, що формують життєві компетенції
  • калейдоскоп STEM-активностей: практичні поради, результати реалізації
Додаткові матеріали до виступу спікерів Запорізького колегіуму «Елінт»:

переглянути
Чепурненко Олена Володимирівна Чепурненко Олена Володимирівна
заступник директора з НР, учителька математики та інформатики Бердянської загальноосвітньої школи І–ІІ ступенів №13 Бердянської міської ради Запорізької області
Упровадження елементів STEM-освіти на уроках математики

Коло питань:
  • упровадження елементів STEM-освіти на уроках математики
  • конкретні приклади задач та проєктів
Додаткові матеріали до виступу Чепурненко О.В.:

переглянути
 
STEM-освіта в Рівненській області
Керівник: Давидюк Наталія Юріївна
методист кабінету виховної роботи та позашкільної освіти, старший викладач кафедри педагогіки, психології та корекційної освіти Рівненського ОІППО
Давидюк Наталія Юріївна Давидюк Наталія Юріївна
методист кабінету виховної роботи та позашкільної освіти, старший викладач кафедри педагогіки, психології та корекційної освіти Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти
STEM-орієнтований підхід до навчання в умовах Нової української школи

Коло питань:
  • теоретико-методичні засади упровадження STEM-орієнтованого підходу до навчання
  • «STEM-весна» у Рівненській області: досвід, перспективи
  • надбання педагогічних колективів закладів загальної середньої, дошкільної та позашкільної освіти області
Додаткові матеріали до виступу Давидюк Н.Ю.:

переглянути
Марченко Олена Михайлівна Марченко Олена Михайлівна
доцент кафедри природничо-математичної освіти Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти
Регіональний науково-методичний STEAM-проєкт «Культурні коди математики»

Коло питань:
  • STEAM-проєктна діяльність у процесі підвищення кваліфікації вчителів природничих предметів
  • технології розвитку полікультурної компетентності педагогів з метою реалізації їх креативного потенціалу
  • математика і мистецтво – два різних способи візуалізації
Додаткові матеріали до виступу Марченко О.М.:

переглянути
Крутова Наталія Іванівна Крутова Наталія Іванівна
к.пед.н., старший викладач Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти
Створення проєктів як результат STEM-навчання

Коло питань:
  • STEM-проєкти: методологічна основа та методи наукового пізнання
  • проєкт «Застосування визначеного інтегралу» (алгебра, 11 клас): теоретичні та практичні результати
Додаткові матеріали до виступу Крутової Н.І.:

переглянути
Остапенко Анатолій Федорович Остапенко Анатолій Федорович
директор Володимирецького районного колегіуму Володимирецької районної ради Рівненської області
Не навчайте дітей так, як навчали вас

Коло питань:
  • творення освітнього STEM-середовища в закладі
  • підвищення кваліфікації педагогічних працівників у напрямі STEM-освіти
  • платформи MOODLE для реалізації STEM-підходів в освіті під час дистанційного навчання
  • формування STEM-компетентностей школярів
Артемчук Наталія Григорівна Артемчук Наталія Григорівна
учителька інформатики Вараського ліцею №1
Упровадження STEAM-технології в освітній процес

Коло питань:
  • освітня робототехніка
  • практичні поради
Додаткові матеріали до виступу Артемчук Н.Г.:

переглянути
Савчук Марія Валеріївна Савчук Марія Валеріївна
заступниця директора з навчально-виховної роботи, вчителька трудового навчання та технологій Рівненської спеціалізованої школи І–ІІІ ступенів №15 Рівненської міської ради
STEM+Art як засіб формування математичної компетенції учнів

Коло питань:
  • формування математичної компетентності на уроках мистецтва
  • математичні закони у картинах відомих художників
  • проєкти, що об’єднали математику і мистецтво
Додаткові матеріали до виступу Савчук М.В.:

переглянути
Малиновський Євгеній Вікторович Малиновський Євгеній Вікторович
завідувач природничо-математичного відділу обласного КПНЗ «Рівненська Мала академія наук учнівської молоді» Рівненської обласної ради
Розвиток STEM-освіти у Рівненській Малій академії наук при вивченні астрономії та космічних дослідженнях

Коло питань:
  • STEM та сучасне життя
  • застосування STEM-підходів при вивченні предметів «Космічні дослідження» та «Астрономія» в Рівненській Малій академії наук
Додаткові матеріали до виступу Малиновського Є.В.:

переглянути
Новосад Олена Василівна Новосад Олена Василівна
вихователь-методист закладу дошкільної освіти (ясла-садок) компенсуючого типу (санаторний) №40 Рівненської міської ради
Реалізація завдань STREAM-освіти в ЗДО

Коло питань:
  • реалізація напрямів STREAM-освіти: що, чому, як
  • створення моделі
  • формування досвідченої STREAM-команди
  • створення освітнього простору в ЗДО для реалізації завдань STREAM-освіти
  • створення програм та методичного супроводу для формування базових якостей ХХІ століття
STEM в Сумській області
Керівник: Грицай Сергій Михайлович
к.п.н., проректор з наукової роботи Сумського ОІППО
Грицай Сергій Михайлович Грицай Сергій Михайлович
проректор з наукової роботи Сумського ОІППО, к.пед.н., доцент
Особливості впровадження STEM-освіти в області

Коло питань:
  • актуальність підходів STEM для освіти
  • досвід розвитку STEM-освіти в Сумської області
  • перспективи розвитку напрямів STEM-освіти
Вакуленко Олена Олексіївна Вакуленко Олена Олексіївна
учителька математики КЗ «Сумська спеціалізована школа І–ІІІ ступенів №7 ім. Максима Савченка» Сумської міської ради
STEM як інструмент мотивації щодо вивчення математики

Коло питань:
  • тактильне відчуття краси математики
  • математичні знання для життя
  • тандем STE+Mатематика
Додаткові матеріали до виступу Вакуленко О.О.:

переглянути
Бондар Галина Михайлівна Бондар Галина Михайлівна
заступниця директора з навчально-виховної роботи, вчителька математики КЗ «Шосткинський навчально-виховний комплекс: Шосткинська загальноосвітня школа І–ІІІ ступенів №9 – дошкільний навчальний заклад Шосткинської міської ради Сумської області»
STEM-освіта при вивченні математики

Коло питань:
  • модель впровадження. Розуміння абревіатури STEM (авторський підхід)
  • ознайомлення з технологією «Сім пласких фігур»
  • вивчення математики з аркушем паперу
Додаткові матеріали до виступу Бондар Г.М.:

переглянути
Коренев Олександр Іванович Коренев Олександр Іванович
учитель фізики та математики Недригайлівської спеціалізованої загальноосвітньої школи І–ІІІ ст. Недригайлівської селищної ради Сумської області (опорний заклад)
STEM-урок: теорія та практика

Коло питань:
  • STEM-простір: сучасне обладнання для досліджень
  • проєктна діяльність
  • від наукових знань до практики
Додаткові матеріали До виступу Коренева О.І.:

переглянути
 
6 лютого 2021 року Ніщо велике ніколи не було досягнуто без ентузіазму.
Р. Емерсон
Навчально-презентаційні матеріали переможців/фіналістів
Всеукраїнського конкурсу «Кращий ґендерночутливий STEM-урок – 2020»
Романов Олександр Миколайович Романов Олександр Миколайович
вчитель КЗ "Високопільський опорний заклад загальної середньої освіти" Херсонської області, переможець конкурсу «Кращий ґендерночутливий STEM-урок – 2020»
STEM-проєкт із дослідження характеристик звуку

Коло питань:
  • як зробити актуалізацію опорних знань і мотивацію цікавими для учнів
  • вивчаємо тему "Звукові хвилі. Швидкість поширення звуку." на практиці
  • два маловідомих прийоми для заміни "Мозкового штурму"
  • LEGO EV3 і тріангуляція звуку
Додаткові матеріали до виступу Романова О.М.:

переглянути
Онищак Вікторія Семенівна Онищак Вікторія Семенівна
учителька математики Мостівського НВК "Заклад загальної середньої освіти І–ІІІ ступенів - ЗДО - центр дитячої та юнацької творчості" Мостівської сільської ради Миколаївської області, фіналістка конкурсу «Кращий ґендерночутливий STEM-урок -2020»
Google-сайт, як засіб візуалізації STEM-проєкту

Коло питань:
  • чи варто боятися впровадження STEM–освіти в сільській школі
  • математика довкола нас
  • онлайн ресурси для реалізації STEM-проєкту
Додаткові матеріали до виступу Онищак В.С.:

переглянути
Ященко Тамара Львівна Ященко Тамара Львівна
учителька математики та інформатики Лубенського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №4 Лубенської міської ради Полтавської області, фіналістка конкурсу «Кращий ґендерночутливий STEM-урок – 2020»
Упровадження елементів STEM-освіти в умовах дистанційного навчання

Коло питань:
  • актуальність Stem-підходів під час дистанційної форму навчання.
  • розв′язання прикладних задач, мейкерство, експериментування
  • реалізація проєкту "Сонячний годинник на шкільному подвір′ї"
Додаткові матеріали до виступу Ященко Т.Л.:

переглянути
Холеван Лілія Марківна Холеван Лілія Марківна
учителька образотворчого мистецтва, мистецтва, дизайну і технологій Підзахаричівського навчально-виховного комплексу "Перлина Гуцульщини" Путильської районної ради Путильського району Чернівецької області, переможниця конкурсу «Кращий ґендерночутливий STEM-урок – 2020»
(Не)Реактивний урок дизайну і технологій у 2 класі НУШ

Коло питань:
  • актуальність STEM-навчання в початковій школі
  • розробка уроку, що мотивує досліджувати, експериментувати, вивчати фізичні явища
  • виготовлення моделі космічного корабля технікою орігамі та їх запуск
Додаткові матеріали до виступу Холеван Л.М.:

переглянути
Ніколаєва Олена Вікторівна Ніколаєва Олена Вікторівна
учителька математики та інформатики Мелекінської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Першотравневої районної ради Донецької області, переможниця конкурсу «Кращий ґендерночутливий STEM-урок – 2020»
Як поєднати любов до моря і STEM?

Коло питань:
  • граємо в STEM-гру "Конструкторське бюро з суднобудування" та досліджуємо галузь мореплавство
  • Інтегруючи різні предмети на одному уроці діти визначали проблему, вели попередні дослідження, конструювали і створювали прототипи кораблів, узагальнювали і презентували результати дослідницької діяльності
  • Аналізували гендерну рівність в мореплавстві
  • Формувати компетенції і навички, затребувані на ринку праці
Додаткові матеріали до виступу Ніколаєвої О.В.:

переглянути
Ярова Віта Вікторівна Ярова Віта Вікторівна
викладач математики Професійно-технічного училища №38 смт.Голованівськ Кіровоградської області, переможниця конкурсу «Кращий ґендерночутливий STEM-урок – 2020»
Урок математики: встигнути все і навіть більше

Коло питань:
  • впровадження елементів STEM-освіти
  • підвищення зацікавленості та розвиток креативного мислення учнів на уроках математики
  • особливості застосування елементів STEM-освіти при змішаному та дистанційному навчанні
Додаткові матеріали до виступу Ярової В.В.:

переглянути
Пахолюк Ігор Вадимович Пахолюк Ігор Вадимович
вчитель хімії, основ здоров′я, природознавство Опорного освітнього закладу "НВК - ЗОШ І-ІІІ ст.-гімназія" смт. Голоби", переможець конкурсу «Кращий гендерночутливий STEM-урок – 2020»
Атмосфера, що створює атмосферу пізнання світу

Коло питань:
  • хмари, що надихають митців на мистецтво, учнів на навчання
  • хімічний проєкт «Юний метеоролог» («Штормгласс», «Барометр Фіцроя»)
  • дізнаємось про професії, руйнуємо стереотипи
Додаткові матеріали до виступу Пахолюка І.В.:

переглянути