Учасники національних змагань для школярів STEAM House спроектували близько 100 оригінальних корисних “розумних” пристроїв. В результаті півфинальних  змагань, що відбулися 27 квітня, до фіналу вийшли 10 найцікавіших:
• автоматична валіза з Bluetooth
• інтелектуальний протез
• система стеження за сонцем
• “розумний” кран
• система добування води з повітря з автополивом дерев
• система для компенсації вад зору
• “розумний” клас
• “розумне” місто
• “розумний” холодильник
• “розумний” замок

Фіналісти вже отримали від організатора змагань компанії “ІТ-Інтегратор” електроніку та комплектуючі для виготовлення пристроїв. Тепер вони матимуть змогу до 17 травня виготовити свою модель для презентації ії під час фіналу змагань. Переможців змагань визначить журі, до складу якого увійшли представники партнерів та медіа-спонсорів конкурсу. Після цього “ІТ-Інтегратор” надасть переможцям консультації з питань створення тестових промислових зразків пристроїв.

“Сучасна шкільна освіта повинна швидко адаптуватися до потреб економіки та надавати учням такі знання і навички, які в майбутньому дозволять їм стати конкурентоспроможними фахівцями. «ІТ-Інтегратор» як соціально-відповідальна компанія вирішила посприяти цьому процесу. Тому ми і вирішили провести конкурс STEAM House. Його результати дозволять показати, що наші школи можуть ефективно використовувати технології в освіті, починаючи з молодших класів. А наші школярі можуть створювати гідні і оригінальні технологічні пристрої, тим самим готуючи себе до освоєння професій майбутнього”, — коментує віце-президент “ІТ-Інтегратор” Надія Омельченко.

Змагання STEAM-House організували компанія "ІТ-Інтегратор" та Інститут модернізації змісту освіти Міністерства освіти і науки за участі видавничого дому "Освіта". Підтримати конкурс також погодилися компанії Cisco Networking Academy, Cisco DevNet, Дивізіон IT-дистрибуції MTI, ERC (ТМ Airblock) і Asbis (TM Prestigio). Медіа - партнерами заходу виступають телевізійна програма "Доброго ранку, Країно!" (Телеканал UA: Перший), газета "Сегодня", онлайн-видання Liga.net, Innovation House і KFundMedia, Facebook-спільноти "Типовий Київ" і STEAM кіт, портал "Дети в городе", "Видавничий дім" Освіта ", PR assistant agency, STEM-центр" Сократ ".

У рамках змагань учням пропонується модернізувати будь-які існуючі “розумні” пристрої або розробити свій власний. “Розумні” пристрої — це запрограмовані на виконання однієї або кількох функцій електронні автоматизовані пристрої з елементами штучного інтелекту, що можуть бути частиною “розумного” будинку, господарства, виробництва.

Змагання проходять у двох вікових категоріях: 12 - 14 років (молодша) та 15 - 17 років (старша). У кожній обирається переможець. Нагородження переможців конкурсу STEAM-House відбудеться 17 - 18 травня. Журі визначить і нагородить переможців в кожній з двох вікових груп.
Переможці отримають такі призи: окуляри віртуальної реальності LENOVO IDEAPAD, екшн-камеру THIEYE, інтерактивну дошку MOLYBOARD, компактний 3D-принтер XYZprinting, коптер Makeblock, Smartbook Prestigio, тощо.

 

Фотозвіт про півфінал:
STEAM House: https://drive.google.com/open?id=1dOE1rG6V6WhXeWpuQDq6Moa-CrVe7eN1
Веб сторінка конкурсу: http://steam.it-integrator.ua/