Календарно-тематичне планування | |||
---|---|---|---|
1 клас | 2 клас | 3 клас | 4 клас |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Методичні посібники для вчителя |
|||
---|---|---|---|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
На сайті Видавничого дому «Освіта» можна ознайомитись з фрагментами навчально-методичних матеріалів для роботи за підручниками для Нової української школи за цими посиланнями:
Аудіосупровід підручників — внизу сторінки
Підручник з української мови як інструмент формування предметних і ключових компетентностей учнів початкових класів
Підручник з літературного читання як інструмент формування предметних і ключових компетентностей учнів початкових класів
Методична підтримка підручника "Українська мова та читання. 4 клас"
Формування життєво необхідних компетентностей через систему вправ і завдань підручника "Українська мова. 3 клас" М. Вашуленко, С. Дубовик. Вебінар 06.02.2020
Методична підтримка викладання української мови та читання у 2 класі. Вебінар 11.11.2019. Доповідачі: Вашуленко М. С., Вашуленко О. В.
Особливості реалізації змісту освітньої програми з української мови у 1 класі Нової української школи
Особливості підготовки першокласників до навчання письма в добуквений період
Нова українська школа в дії: 1 клас. Буквар
Концептуальні засади конструювання сучасного підручника з навчання грамоти для Нової української школи
Буквар. M.C. Вашуленко, О.В. Вашуленко. Частина 1. | |||
---|---|---|---|
до стор. 5 | до стор. 6 | до стор. 8 | до стор.11 |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
до стор.15 | до стор.17 | до стор.18 | до стор.25 |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
до стор.27 | до стор.30 | до стор.33 | до стор.34 |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
до стор.36 | до стор.38 | до стор.40 | до стор.42 |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
до стор.44 | до стор.46 | до стор.50 | до стор.54 |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
до стор.56 | до стор.68 | до стор.62 | до стор.66 |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
до стор.69 | до стор.70 | до стор.72 | до стор.74 |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
до стор.76 | до стор.78 | до стор.80 | до стор.82 |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
до стор.86 | до стор.88 | до стор.90 | до стор.92 |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
до стор.94 | до стор.96 | до стор.98 | до стор.100 |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
до стор.102 | до стор.106 | ||
![]() |
![]() |
Буквар. M.C. Вашуленко, О.В. Вашуленко. Частина 2. | |||
---|---|---|---|
до стор. 3 | до стор. 4 | до стор. 20 | до стор.24 |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
до стор. 28 | до стор.33 | до стор.55 | до стор.55 |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
до стор.56 | до стор.60 | до стор.93 | до стор.94 |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
до стор.98 | до стор.100 | до стор.104 | до стор. 8 |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
до стор. 16 | |||
![]() |
LearningApps.org - безкоштовний сервіс, який дозволяє створювати інтерактивні вправи або використовувати вже готові, як у роботі з інтерактивною дошкою так і для виконання індивідуальних вправ учнями.
На сайті доступна велика база завдань, розроблених учителями з різних країн для усіх предметів шкільної програми. Кожен із ресурсів можна використати на своєму уроці, змінити під власні потреби, розробити схожий чи зовсім інший навчальний модуль.