Web sten school 2021
не дізнаєшся — не спробуєш, не спробуєш — не дізнаєшся
зареєструйся - ознайомся із матеріалами - знайди класну ідею - впроваджуй

Програма літньої сесії
«STEM-ШКОЛА – 2021»

17 серпня 2021 Розвивайте STEM-освіту на партнерських засадах з досвідченими фахівцями
ПІБ/посада, звання Назва виступу / коло питань
Патрикеєва Олена Олександрівна Патрикеєва Олена Олександрівна
начальниця відділу STEM-освіти ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» м. Києва, автор навчальних посібників
Відкриття літньої сесії STEM-школи – 2021
Касьян Сергій Петрович Касьян Сергій Петрович
канд. пед. наук, завідувач кафедри відкритих освітніх систем та інформаційно-комунікаційних технологій Центрального інституту післядипломної освіти ДЗВО «Університет менеджменту освіти»
Вітальне слово
Навчально-презентаційні матеріали
Василашко Ірина Павлівна Василашко Ірина Павлівна
завідувачка сектору інноваційних форм та методів діяльності педагогічних працівників відділу STEM-освіти ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» м. Києва, автор підручників, навчальних посібників
Розвиток професійної компетентності педагогів з питань STEM-освіти

Коло питань:
  • STEM-школа: навчаємось та зростаємо разом
  • STEM-заняття: планування, конструктор, реалізація
  • STEM-проєкти: від ідеї до реалізації
Лозова Оксана Володимирівна Лозова Оксана Володимирівна
завідувачка сектору науково-методичного забезпечення STEM-освіти ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» м. Києва
Науково-методичні аспекти розвитку STEM-освіти

Коло питань:
  • нормативно-правове забезпечення
  • концептуальні засади STEM-освіти
  • організаційна та навчально-методична робота
Бутурліна Оксана Василівна Бутурліна Оксана Василівна
канд.філос.наук, завідувачка кафедри управління інформаційно-освітніми проєктами КЗВО «Дніпровська академія неперервної освіти» Дніпропетровської обласної ради
Перспективи розвитку STEM-освіти в умовах реформування освітньої галузі

Коло питань:
  • як забезпечити наступність STEM-освіти?
  • розвивати не зупиняючись: що робити далі?
Флярковська Ольга Василівна Флярковська Ольга Василівна
канд. пед. наук, начальник відділу наукового та навчально-методичного забезпечення змісту позашкільної освіти та виховної роботи ДНУ «Інституту модернізації змісту освіти»
Пріоритетні напрями роботи у закладах позашкільної освіти

Коло питань:
сучасні підходи до розвитку напрямів позашкільної освіти:
  • дослідницько-експериментальний напрям
  • еколого-натуралістичний
  • військово-патріотичний та туристсько-краєзнавчий
  • науково-технічний та художньо-естетичний
Дзюба Антон Дзюба Антон
голова правління благодійної організації «БФ «Фонд освітніх ініціатив»
STEM як інструмент цифрової трансформації освіти

Коло питань:
  • інноваційні хаби розвитку людського капіталу
  • регіональні центри STEM
  • інкубатор та FabLab
Кондратова Людмила Григорівна Кондратова Людмила Григорівна
канд. пед. наук, доцент кафедри відкритих освітніх систем та ІКТ Центрального інституту післядипломної освіти ДЗВО «Університет менеджменту освіти»
Особливості організації STEM-проєктів

Коло питань:
  • STEM-освіта – інноваційна науково-технічна система навчання
  • STEM-проєкти як засіб для формування навичок здійснення досліджень
Онищак Вікторія Семенівна Онищак Вікторія Семенівна
учителька математики Мостівського НВК «Заклад загальної середньої освіти І–ІІІ ступенів – ЗДО – центр дитячої та юнацької творчості» Мостівської сільської ради Миколаївської області, фіналістка конкурсу «Кращий ґендерночутливий STEM-урок -2020»
Інтерактивні методи навчання: веб-квест

Коло питань:
  • веб-квест
  • технологія проведення STEM - пригоди «Математика в Космосі»
Резниченко Тетяна Миколаївна Резниченко Тетяна Миколаївна
куратор проєктів STEM-дошкілля, керівник гуртка позашкільного навчального закладу «Центр науково-технічної творчості молоді «Політ» ЗМР ЗО

Войнікова Тетяна Петрівна Войнікова Тетяна Петрівна
вихователь дошкільного навчального закладу (ясла-садок) комбінованого типу №43 «Росинка» ЗМР ЗО

Ільющенко Наталія Михайлівна Ільющенко Наталія Михайлівна
вихователь-методист дошкільного навчального закладу (ясла-садок) комбінованого типу №43 «Росинка» ЗМР ЗО
STEM-освіта у позашкіллі: перспективи, можливості та досвід впровадження в освітній процес дітей старшого дошкільного віку

Коло питань:
  • STEM-освіта як важлива складова розвитку у дітей дошкільного віку розумових процесів:сприйняття, пам'яті, мислення, формування понять, уяви і логіки
  • досвід упровадження STEM-напряму з дітьми старшого дошкільного віку: граємо, розвиваємо, навчаємо
Шкуліпа Юлія Сергіївна Шкуліпа Юлія Сергіївна
координаторка напряму Дівчата STEM ГО «Центр «Розвиток КСВ»
Всеукраїнський конкурс «Кращий ґендерночутливий онлайн STEM-урок» як інноваційний підхід до впровадження STEM- напрямів

Коло питань:
  • використання гендерночутливих підходів при розробці STEM-уроків/активностей
  • Всеукраїнський конкурс «Кращий гендерночутливий онлайн STEM-урок»: виявлення та підтримка талановитих педагогічних працівників/ць
  • філіали «Дівчата STEM»
Міхнова Наталія ОлегівнаМіхнова Наталія Олегівна,
директор з розвитку
Franklin Covey Education Ukraine
Лідерський підхід до соціально-емоційного навчання (SEL) в школах
Програма «Лідер у мені»


Коло питань:
  • міжнародна програма з розвитку soft skills
  • нові можливості для вчителів
  • міжнародна освітянська спільнота
Шкурска-Кузьменко Тетяна Миколаївна Шкурська-Кузьменко Тетяна Миколаївна
сімейний психолог, голова Переяславського осередку Київської Філії Української Спілки Психотерапевтів, старший викладач кафедри менеджменту практичної психології та інклюзивної освіти, завідувач навчально-наукової лабораторії арттерапії та інноваційних технологій психологічного консультування Університету Григорія Сковороди у Переяславі
Технології емоційного ресурсування учасників освітнього процесу

Коло питань:
  • емоційний інтелект як основа емоційної стабільності
  • метафоричні асоціативні зображення як психологічний інструмент емоційного ресурсування особистості
  • практика створення індивідуалізованих програм саморесурсування особистості в умовах освітнього процесу
18 серпня 2021 Розвивайте, створюйте власну модель STEM-освіти в закладі освіти
Навчально-презентаційні матеріали
Коршунова Ольга Вікторівна Коршунова Ольга Вікторівна
науковий співробітник відділу SТЕM-освіти ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти»          м. Києва, автор навчальних посібників
Результативна природничо-математична освіта

Коло питань:
  • системне рішення викладання курсів природничо-математичного спрямування
  • активні методи навчання
Васильєва Дарина Володимирівна Васильєва Дарина Володимирівна
канд. пед. наук, старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України, автор посібників
У чому феномен бренду «сінгапурська математика»?

Коло питань:
  • методика викладання математики у початковій школі
  • розвиток логічного мислення
Гущина Наталія Іванівна Гущина Наталія Іванівна
канд. пед. наук, доцент кафедри відкритих освітніх систем та ІКТ ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України, автор навчальних посібників
STEM-проєкти у початковій школі

Коло питань:
  • розвиток наукового та інженерного мислення учнів початкової школи
  • формування навичок співпраці в учнів початкової школи
  • проєктна діяльність
Марченко Володимир Леонідович Марченко Володимир Леонідович
радіофізик, інженер-дослідник, спеціаліст з розробки та впровадження інформаційних та STEM-технологій ТОВ «Видавничий дім «Освіта»
Курс робототехніки: нормативне підґрунтя, зміст та засоби

Коло питань:
  • робототехніка як напрям STEM-освіти
  • доступна робототехніка з мікрокомп′ютером micro:bit
  • мейкерські та навчальні STEM-проєкти
19 серпня 2021 Розкрийте свій потенціал разом з практиками
Навчально-презентаційні матеріали регіональних STEM-шкіл
STEM-освіта в Івано-Франківській області Керівник: Марковецька Оксана Василівна

методистка лабораторії національного виховання Івано-Франківського ОІППО
Марковецька Оксана Василівна Марковецька Оксана Василівна
методистка лабораторії національного виховання Івано-Франківського ОІППО
STEM-освіта Івано-Франківщини

Коло питань:
  • розроблення навчально-методичного забезпечення розвитку напрямів STEM-освіти
  • розвиток робототехніки
Пасічна Ганна Миколаївна Пасічна Ганна Миколаївна
директорка Коломийського ліцею №9 Коломийської міської ради Івано-Франківської області
З досвіду впровадження STEM-освіти в територіальній громаді

Коло питань:
  • утворення та колаборація STEM-команди
  • розбудова освітнього STEM-середовища
Аронець Олександр Васильович Аронець Олександр Васильович
керівник гуртка – методист Івано-Франківського міського центру науково-технічної творчості, викладач фахового коледжу електронних приладів Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу
STEM-проєкти: теорія та практика

Коло питань:
  • екологічний проєкт «Eco City» як напрям організації STEM-освіти
  • з досвіду участі у міжнародному конкурсі UPSHIFT
STEM на Буковині Керівники:
Дутчак Інна Григорівна
старший науковий співробітник Чернівецької філії ДНУ ІМЗО, канд. істор. наук, доцент

Юзькова Валентина Дмитрівна
доцент кафедри методики викладання природничо-математичних дисциплін Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області, канд. хім. наук
Дутчак Інна Григорівна Дутчак Інна Григорівна
старший науковий співробітник Чернівецької філії ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти», кандидат історичних наук, доцент
STEM у гуртковій, позакласній і позашкільній роботі в умовах цифрової трансформації освіти і науки

Коло питань:
  • особливості впровадження STEM-орієнтованого навчання у гуртковій, позакласній і позашкільній роботі в умовах навчання офлайн
  • особливості впровадження STEM-орієнтованого навчання у гуртковій, позакласній і позашкільній роботі в умовах навчання онлайн
  • Цифрова трансформація позашкільної освіти
Банар Аріна Миколаївна Банар Аріна Миколаївна
провідний консультант відділу цифрового розвитку апарату Чернівецької обласної державної адміністрації
Нові можливості та переваги цифрової трансформації для розвитку навчання, орієнтованого на STEM

Коло питань:
  • особливості цифровізації у діяльності закладів освіти
  • національний тест на цифрову грамотність «Цифрограм для вчителів»
Чернега Ірина Аркадіївна Чернега Ірина Аркадіївна
заступник директора КЗ «Чернівецький обласний центр науково-технічної творчості учнівської молоді»
«Організація заходів з технічної творчості в умовах дистанційного та змішаного навчання»

Коло питань:
  • особливості впровадження STEM-орієнтованого навчання на заняттях у гуртках технічного напряму в умовах навчання офлайн і онлайн (порівняльний досвід)
  • організація масових STEM-заходів технічного напряму в умовах навчання офлайн і онлайн (порівняльний досвід)
Черлінка Любов Василівна Черлінка Любов Василівна
заступник директора з навчально-методичної роботи КЗ «Чернівецький обласний еколого-натуралістичний центр учнівської молоді»
Застосування технологій SТЕМ-освіти та створення SТЕМ-простору в закладі позашкільної освіти еколого-натуралістичного напряму

Коло питань:
  • особливості впровадження STEM-орієнтованого навчання на заняттях у гуртках еколого-натуралістичного напряму в умовах навчання офлайн і онлайн (порівняльний досвід)
  • організація масових STEM-заходів еколого-натуралістичного напрямку в умовах навчання офлайн і онлайн (порівняльний досвід)
Кондрюк Денис Васильович Кондрюк Денис Васильович
завідувач відділу, керівник гуртків «Основи робототехніки» КЗ «Чернівецький обласний центр науково-технічної творчості учнівської молоді», канд. фіз.-мат. наук
«Робототехніка як один з основних інструментів STEM-освіти»

Коло питань:
  • особливості організації роботи в гуртках за напрямком «Робототехніка» в умовах навчання офлайн і онлайн (порівняльний досвід)
  • STEM-заходи за напрямком «Робототехніка» в умовах навчання офлайн і онлайн (порівняльний досвід)
Плотнікова Інна Дмитрівна Плотнікова Інна Дмитрівна
методист, керівник медіастудії «AIDA» КЗ «Чернівецький обласний центр науково-технічної творчості учнівської молоді»
Впровадження елементів STEM-орієнтованого навчання при проведенні заходів медійного спрямування

Коло питань:
  • організація і проведення заходів медійного спрямування в умовах навчання офлайн і онлайн (порівняльний досвід)
  • участь у конкурсах, змаганнях медійного спрямування в умовах навчання офлайн і онлайн (порівняльний досвід)
Хлус Лариса Миколаївна Хлус Лариса Миколаївна
методист КЗ ЧОЦЕНТУМ, завідувачка Екологічної STEM-лабораторії КЗЧОЦЕНТУМ, переможець конкурсу «Визнання – BIOLOGY TEACHER NENC» у номінації «Кращі у науково-методичних конкурсах і методичних заходах» у 2021р., канд. біол. наук, доцент
Використання засобів STEM-освіти для проєктно-дослідницької діяльності об′єднань КЗЧОЦЕНТУМ

Коло питань:
  • організація роботи Екологічної STEM-лабораторії КЗЧОЦЕНТУМ в умовах навчання офлайн і онлайн (порівняльний досвід)
  • участь вихованців Екологічної STEM-лабораторії КЗЧОЦЕНТУМ у проєктно-дослідницькій діяльності в умовах навчання офлайн і онлайн (порівняльний досвід)
Кульчак Марина Венедиктівна Кульчак Марина Венедиктівна
старший учитель вищої категорії інформатики та математики, керівник гуртка робототехніки середньої загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів с. Бабин Кельменецької селищної ради Дністровського району Чернівецької області
Проєктна діяльність як засіб реалізації STEM-освіти

Коло питань:
  • LEGO Education як інноваційний інструмент STEM-навчання у школі
  • STEM-проєктна діяльність в умовах офлайн і онлайн навчання (порівняльний досвід)
Крачило Світлана Миколаївна Крачило Світлана Миколаївна
керівник гуртка «Дизайнер» Чернівецького міського палацу дітей та юнацтва
Проєктна діяльність: патріотизм і громадянська спрямованість через STEM

Коло питань:
  • принципи патріотизму і громадянської спрямованості у розвитку STEM-освіти
  • авторський проєкт «Герб країни головний – це Тризубець золотий»
  • «патріотичний розвиваючий конструктор «ТРИЗУБ»: потенціал для міжпредметного навчання