Web sten school 2018
не дізнаєшся — не спробуєш, не спробуєш — не дізнаєшся
програма
програма
спікери
спікери
січень
22
січень
23
січень
24
конф-ція
конф-ція
сертифікат
сертифікат
зареєструйся - ознайомся із матеріалами - знайди класну ідею - впроваджуй

ПОРЯДОК ДЕННИЙ

Заходи on-line (у запису) та off-line:
навчання, ознайомлення з презентаційними матеріалами, пошук ідей, виконання завдань
За змістом виступ/додаткові матеріали спікерів можуть охоплювати декілька аспектів. Зорієнтуватися, який з матеріалів вивчати, допоможуть кольорові піктограми:
Теоретичні аспекти розвитку STEM-освіти
Методика: інструменти, підходи, проектно-дослідна діяльність
Засоби навчання
Початкова школа
Природничо-математична галузь
Гуманітарна галузь
Технологічна галузь
Заходи: фестивалі, конкурси, змагання тощо
Освітній проект «Я дослідник»
Дата Зміст презентації Спікер
10.01.2018
22.01.2018
Ознайомлення з алгоритмом роботи в WEB-STEM-школі
  Зимова сесія «Web-STEM-школи – 2018» Василашко Ірина Павлівна
завідувач сектору відділу STEM-освіти ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти»
  Інструктаж щодо навчання в «Web-STEM-школі – 2018» Рогожина Вікторія Віталіївна
куратор науково-методичного проекту «Якість освіти»
22.01.2018
понеділок
Відкриття зимової сесії «Web-STEM-школи – 2018».

  STEM-навчання – освітній тренд Нової української школи Патрикеєва Олена Олександрівна
начальник відділу STEM-освіти ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти»
  Виклики, що постають перед сучасною вітчизняною освітою Кириченко Микола Олексійович
в.о. директора ДВНЗ «Університет менеджменту освіти», член-кореспондент Академії наук вищої освіти України, доктор філософії, доцент, професор кафедри державної служби та менеджменту освіти
  Слово до учасників зимової сесії «Web-STEM-школи – 2018» Євдокімова Ганна Геннадіївна
директор ТВО «Видавничий дім «Освіта»»
Навчально-презентаційні матеріали
  Теоретичні аспекти розвитку STEM-освіти Методика: інструменти, підходи, проектно-дослідна діяльність Природничо-математична галузь Технологічна галузь Заходи: фестивалі, конкурси, змагання тощо
STEM-освіта: реальні кроки до успіху

Барна Ольга Василівна
кандидат педагогічних наук, доцент кафедри інформатики та методики її викладання Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка

  Теоретичні аспекти розвитку STEM-освіти Методика: інструменти, підходи, проектно-дослідна діяльність Гуманітарна галузь Заходи: фестивалі, конкурси, змагання тощо
Феномен ПОКОЛІННЯ Z – революція в системі освіти
Маслова Наталя Олександрівна
кандидат економічних наук, керівник Центру розвитку навичок «ПОКОЛІННЯ Z», доцент Київського торговельно-економічного університету
  Теоретичні аспекти розвитку STEM-освіти Методика: інструменти, підходи, проектно-дослідна діяльність Освітній проект «Я дослідник»
STEM-проекти як інструменти навчальної діяльності
Василашко Ірина Павлівна
завідувач сектору відділу STEM-освіти ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти»
  Методика: інструменти, підходи, проектно-дослідна діяльність Природничо-математична галузь Гуманітарна галузь Заходи: фестивалі, конкурси, змагання тощо
STEAM-проект «Книжкова полиця»
Ніколаєва Олена Вікторівна
учитель математики, інформатики Мелекінської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів 
  Методика: інструменти, підходи, проектно-дослідна діяльність Початкова школа Природничо-математична галузь Гуманітарна галузь Технологічна галузь
STEАM-проекти в шкільній освіті
Рождественська Людмила Вікторівна
заступник директора Tallinna Kesklinna Vene Gümnaasium (Талліннська центральна російська гімназія), освітній технолог
  Теоретичні аспекти розвитку STEM-освіти Методика: інструменти, підходи, проектно-дослідна діяльність Гуманітарна галузь Технологічна галузь Заходи: фестивалі, конкурси, змагання тощо
Загальноєвропейський освітній портал Scientix: STEM-проекти, ресурси, вебінари і не тільки
Дудіч Ганна Вікторівна
заступник директора з впровадження STEM-освіти, учитель англійської мови НВО «Спеціалізований навчальний заклад I ст. «Гармонія» - гімназія ім. Т. Шевченка – центр позашкільного виховання «Контакт»»
  Методика: інструменти, підходи, проектно-дослідна діяльність Засоби навчання Гуманітарна галузь
STEM з позиції вчителя-філолога
Рожанчук Інна Валентинівна
учитель української мови та літератури НВО «Спеціалізований навчальний заклад I ст. «Гармонія» - гімназія ім. Т. Шевченка – центр позашкільного виховання «Контакт»»
  Методика: інструменти, підходи, проектно-дослідна діяльність Засоби навчання Початкова школа Природничо-математична галузь Заходи: фестивалі, конкурси, змагання тощо
Мейкерство як напрямок впровадження STEM-освіти в закладі (з досвіду роботи)
Братошевська Світлана Вікторівна
заступник директора з навчально-виховної роботи, учитель фізики, природознавства Миколаївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 29
  Теоретичні аспекти розвитку STEM-освіти Методика: інструменти, підходи, проектно-дослідна діяльність Природничо-математична галузь Гуманітарна галузь
Урізноманітнення форм навчання математики в контексті STEM-освіти
Васильєва Дарина Володимирівна
кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник відділу математичної та інформатичної освіти Інституту педагогіки НАПН України, учитель математики ліцею «Престиж» м. Києва
  Методика: інструменти, підходи, проектно-дослідна діяльність Засоби навчання Природничо-математична галузь
Впровадження елементів STEM-освіти на уроках англійської мови
Фрол Марія Анатоліївна
учитель англійської мови ліцею «Престиж» м.Києва
  Методика: інструменти, підходи, проектно-дослідна діяльність Засоби навчання Природничо-математична галузь Технологічна галузь
Використання засобів відеоаналізу у курсі фізики для дослідження механічного руху матеріальних тіл та їх взаємодій
Воронкін Олексій Сергійович
кандидат педагогічних наук, викладач фізики КЗ «Сєвєродонецьке обласне музичне училище ім. С. С. Прокоф′єва»
  Методика: інструменти, підходи, проектно-дослідна діяльність Засоби навчання Природничо-математична галузь Технологічна галузь
Практична електроніка в навчальному процесі
Ластовець Анастасія Андріївна
інженер-конструктор в області електроніки ТОВ «РАДІОМАГ УКРАЇНА» м. Києва
  Теоретичні аспекти розвитку STEM-освіти Методика: інструменти, підходи, проектно-дослідна діяльність Початкова школа Заходи: фестивалі, конкурси, змагання тощо
Всеукраїнський фестиваль "STEM-освіта": ідеї, можливості, перспективи

Шлапак Алла Василівна
депутат Київради, лідер громадської організації «Соціальна Справедливість «Совість», доцент кафедри мiжнародного обліку і аудиту Київського національного економічного університету ім. В. Гетьмана

  Методика: інструменти, підходи, проектно-дослідна діяльність Засоби навчання Природничо-математична галузь Заходи: фестивалі, конкурси, змагання тощо
Ресурсний центр «Колосок» – складова STEM-освіти в Україні
Біда Дарія Дмитрівна
кандидат педагогічних наук, заслужений учитель України, доцент кафедри педагогіки Львівського ОІППО, головний редактор журналу "Колосок"
23.01.2018
вівторок
   
  Теоретичні аспекти розвитку STEM-освіти Методика: інструменти, підходи, проектно-дослідна діяльність Гуманітарна галузь
Психологічна компетентність учителя Нової української школи: поступ до професіоналізму
Бондарчук Олена Іванівна
доктор психологічних наук, професор, завідувач кафедри психології управління ДВНЗ «Університет менеджменту освіти», член Української Асоціації організаційних психологів та психологів праці
  Теоретичні аспекти розвитку STEM-освіти Методика: інструменти, підходи, проектно-дослідна діяльність Гуманітарна галузь

Сучасні підходи до підвищення компетентності вчителів щодо здійснення ґендерного виховання старшокласників
Бутурлим Тетяна Іванівна
кандидат педагогічних наук, учитель української мови та літератури Ніжинського обласного педагогічного ліцею, старший викладач ВП НУБіП України «Ніжинський агротехнічний інститут»
  Теоретичні аспекти розвитку STEM-освіти Методика: інструменти, підходи, проектно-дослідна діяльність Природничо-математична галузь Гуманітарна галузь Заходи: фестивалі, конкурси, змагання тощо
Елементи STEM-освіти на уроках математики
Єлізарова Вероніка Геннадіївна
учитель математики Южноукраїнської гімназії №1
  Методика: інструменти, підходи, проектно-дослідна діяльність Засоби навчання Початкова школа Технологічна галузь Заходи: фестивалі, конкурси, змагання тощо
STEM- сучасний підхід до навчання
Патранюк Ірина Петрівна
учитель інформатики Южноукраїнської гімназії №1
  Методика: інструменти, підходи, проектно-дослідна діяльність Засоби навчання Природничо-математична галузь Освітній проект «Я дослідник»
Мобільний додаток Google «Науковий журнал» як інструмент дослідника
Гущина Наталія Іванівна
старший викладач кафедри відкритих освітніх систем та ІКТ ДВНЗ «Університет менеджменту освіти»
  Методика: інструменти, підходи, проектно-дослідна діяльність Засоби навчання Технологічна галузь Заходи: фестивалі, конкурси, змагання тощо
Новий формат навчання: освітні хакатони, змагання «Роботрафік-2018»

Дзюба Сергій Миколайович
заступник директора з навчально-виховної роботи, вчитель інформатики НВК №141 «ОРТ», співзасновник STEM-центру «Сократ» м. Києва

  Теоретичні аспекти розвитку STEM-освіти Методика: інструменти, підходи, проектно-дослідна діяльність Природничо-математична галузь Заходи: фестивалі, конкурси, змагання тощо
Впровадження елементів STEM-освіти у навчанні природничих наук
Окулова Оксана Володимирівна
учитель хімії опорного закладу «Івано-Франківська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів ім. Івана Франка»
  Теоретичні аспекти розвитку STEM-освіти Методика: інструменти, підходи, проектно-дослідна діяльність Заходи: фестивалі, конкурси, змагання тощо Освітній проект «Я дослідник»
Участь Показової школи у міжнародних STEM-проектах
Войчишин Олександра Дмитрівна
директор, вчитель-методист англійської мови Заліщицької державної гімназії
  Методика: інструменти, підходи, проектно-дослідна діяльність Засоби навчання Технологічна галузь Освітній проект «Я дослідник»
Система формування STEAM-компетентностей
Дзюба Антон Миколайович
розробник рішень у сфері освіти ТОВ ІТ-Інтегратор м. Києва
  Теоретичні аспекти розвитку STEM-освіти Методика: інструменти, підходи, проектно-дослідна діяльність Природничо-математична галузь
Від ерудита до полімата: напрями і форми навчання інтеграції математичних знань у STEM-орієнтованому освітньому просторі
Вагіна Наталя Степанівна
кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри математики та методики навчання математики Бердянського державного педагогічного університету
  Теоретичні аспекти розвитку STEM-освіти Методика: інструменти, підходи, проектно-дослідна діяльність Природничо-математична галузь
Фізичні таблиці як джерело інформації: використання та обробка
Лазаренко Андрій Степанович
кандидат фізико-математичних наук, доцент кафедри фізики та методики навчання фізики Бердянського державного педагогічного університету
  Методика: інструменти, підходи, проектно-дослідна діяльність Технологічна галузь Заходи: фестивалі, конкурси, змагання тощо
Формування життєвих навичок через розвиток пізнавальних та творчих здібностей дітей
Борилюк Валентина Анатоліївна
директор КЗ "Центр дитячої творчості" м. Жовті Води
  Природничо-математична галузь Гуманітарна галузь Заходи: фестивалі, конкурси, змагання тощо
Фестиваль "Наука на Сцені": запрошення до участі
Казачкова Наталія Олександрівна
кандидат педагогічних наук, директор Центру розвитку обдарованості юнацтва у Харківському національному університеті ім. В.Н. Каразіна
  Методика: інструменти, підходи, проектно-дослідна діяльність Засоби навчання Природничо-математична галузь
Цифрова лабораторія та інтегрування в українську систему освіти
ТОВ DIXI-CENTER м. Києва
Струнін Ігор Віталійович
представник суппорта освітнього департаменту
Сайченко Іван Олегович
інженер, методист департаменту робототехніки
24.01.2018
середа
    STEM-освіта на Дніпрі
 
  Теоретичні аспекти розвитку STEM-освіти Методика: інструменти, підходи, проектно-дослідна діяльність Природничо-математична галузь Гуманітарна галузь Заходи: фестивалі, конкурси, змагання тощо
Особливості використання веб-квестів у популяризації STEM-професій
Мостєпан Наталія Миколаївна
заступник директора КЗ «Криворізький Центрально-Міський ліцей»
  Методика: інструменти, підходи, проектно-дослідна діяльність Засоби навчання Природничо-математична галузь Заходи: фестивалі, конкурси, змагання тощо
Розвиток інтересу учнів до науки через впровадження STEM-освіти в роботі учнівського наукового товариства «Ойкумена»
Бондаренко Наталія Олегівна
учитель хімії, біології КЗ «Криворізький Центрально-Міський ліцей»
  Методика: інструменти, підходи, проектно-дослідна діяльність Засоби навчання Природничо-математична галузь Заходи: фестивалі, конкурси, змагання тощо
Шкільна академія підприємництва в рамках STEM-освіти – вдалий Start-Up у життя
Самборська Наталія Володимирівна
заступник директора КЗ «НВК №1 - середня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» м. Покров
  Методика: інструменти, підходи, проектно-дослідна діяльність Природничо-математична галузь Технологічна галузь
Віртуальна аерокосмічна школа в системі STEM-освіти
Горбань Вікторія Олександрівна
завідувач методичним відділом КПНЗ «Дніпропетровський обласний центр науково-технічної творчості та інформаційних технологій учнівської молоді»
  Теоретичні аспекти розвитку STEM-освіти Засоби навчання Технологічна галузь Заходи: фестивалі, конкурси, змагання тощо
Особливості роботи STEM-центрів в умовах децентралізації
Царичанська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Дніпропетровської області
Рашевська Таїсія Вікторівна
директор
Блоха Ольга Миколаївна
заступник директора
  Методика: інструменти, підходи, проектно-дослідна діяльність Засоби навчання Природничо-математична галузь Технологічна галузь Заходи: фестивалі, конкурси, змагання тощо
Кроки STEM-освіти: авіамоделювання
Єлісєєв Антон Володимирович
вчитель інформатики та технологій КЗ «Царичанська ЗОШ І-ІІІ ступенів» Дніпропетровської області
  Теоретичні аспекти розвитку STEM-освіти Методика: інструменти, підходи, проектно-дослідна діяльність Природничо-математична галузь
Від класичної геометрії до олімпіадних задач програмування
Сотніченко Олена Віталіївна
вчитель математики Дніпровського ліцею інформаційних технологій при ДНУ ім.О.Гончара
  Засоби навчання Природничо-математична галузь Гуманітарна галузь Технологічна галузь
Як побудувати цілий світ за допомогою програми "Excel"
Новосьолова Аліна Олександрівна
учениця 10 кл. Дніпровського ліцею інформаційних технологій при ДНУ ім. О. Гончара
  Методика: інструменти, підходи, проектно-дослідна діяльність Засоби навчання Гуманітарна галузь
Computer Architecture Vocabulary (розробка уроку на ресурсі Sway)
Сисоєва Ольга Валеріївна
методист, вчитель англійської мови Дніпровського ліцею інформаційних технологій при ДНУ ім. О. Гончара
  Методика: інструменти, підходи, проектно-дослідна діяльність Засоби навчання Технологічна галузь
Новітні технології створення презентацій
Шастітко Наталія Олегівна
учитель інформатики Дніпровського ліцею інформаційних технологій при ДНУ ім. О. Гончара
  Методика: інструменти, підходи, проектно-дослідна діяльність Засоби навчання Технологічна галузь Заходи: фестивалі, конкурси, змагання тощо
Як навчають майбутніх Корольових. Наскільки велика Дюймовочка
КПНЗ «Міська станція юних техніків» м.Дніпро
Луценко Олександр Олександрович
директор
Паегліт Ірина Арвидівна
Шибка Ольга Сергіївна
керівники гуртків
  STEM-освіта Запорізької області  
  Методика: інструменти, підходи, проектно-дослідна діяльність Засоби навчання Природничо-математична галузь Технологічна галузь
Система тренінгів з основ програмування програмно-апаратної платформи Arduino
Іванов Сергій Аркадійович
кандидат технічних наук, доцент кафедри інформатики та інформаційних технологій Запорізького ОІППО